امنیت و حریم خصوصی ، بحثی پراهمیت حتی پیش از معرفی سیستم عامل اندروید بوده است و کاربران از زمان های قدیم به دنبال ارتقای امنیت سیستم های مختلف از جمله کامپیوتر بوده اند. با وجود شمار زیاد حملات و هک های اینترنتی ، امروزه نمی توان تنها به امنیت پیش فرض اندروید بسنده کرد و لازم است از برنامه های اندرویدی موجود در زمینه حفظ حریم خصوصی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، استفاده کنیم.

 

 

اپلیکیشن های حفظ حریم خصوصی اندروید

Great Android Apps That Protec Privacy and Security

در بخش اول معرفی برنامه های امنیتی اندروید، با نمونه هایی از آنتی ویروس ها ، برنامه های مدیریتی اندروید و اپ هایی جهت مخفی کردن محتوای موبایل آشنا شدید. 3 برنامه دیگر حفظ امنیت اندروید عبارتند است :

 

آنتی ویروس اندرویدی Lookout Mobile Security

یکی از مشهور ترین برنامه های امنیتی اندروید، Lookout Mobile Security می باشد. این برنامه بخش های مختلفی نظیر آنتی ویروس ، بک آپ گیری و … دارد و امنیت اندروید را تا حدود زیادی ، بالا می برد.

در صوت نیاز نمونه های دیگر آنتی ویروس های برتر اندروید را پیش از این معرفی کرده ایم که با مطالعه آن ، می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

اپلیکیشن های حفظ حریم خصوصی اندروید

 

ردیاب اندرویدی Webroot Security and Antivirus

یکی از معروف ترین ردیاب های اندرویدی در صورت گم شدن گوشی یا تبلت ، Webroot Security and Antivirus می باشد. در صورت به سرقت رسیدن گوشی اندرویدی یا گم شدن آن ، با استفاده از  جی پی اس این برنامه می توانید موقعیت فعلی گوشی خود را ردیابی کنید. به علاوه این برنامه دارای یک آنتی ویروس قوی برای اندروید است که محیط گوشی و وب سایت هایی که جست وجو می کنید را اسکن می کند.

 

اپلیکیشن های حفظ حریم خصوصی اندروید

 

ردیابی دستگاه اندرویدی با Plan B

نمونه ای بی نظیر از برنامه های اندروید که صرفا جهت ذخیره سازی لوکیشن دستگاه شما طراحی شده است ، Plan B می باشد. این برنامه لوکیشن شما را با استفاده از GPS ذخیره می کند و اطلاعات را هر 10 دقیقه یک بار به روزرسانی می کند. اطلاعات مربوط به لوکیشن دستگاه اندرویدی توسط ایمیل به صاحب دستگاه ارسال میشود.

 

اپلیکیشن های حفظ حریم خصوصی اندروید

 

پیشنهاد شما چیست؟

برای حفظ امنیت و حریم خصوصی اندروید چه پیشنهادی دارید ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام