حل مشکل صدای کلید هوم ( Home ) آیفون‌

دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵
  • 11,782 views
  • 0

touch-dont-press-extend-lifespan-your-iphone-5s-home-key.w654

آیفون‌های اپل چند سالی است که به یک کلید فیزیکی هوم ( Home ) مجهز شده اند. کلیدی که در بسیاری از گوشی‌های مدرن اندرویدی نیز شاهد حضور آن‌ها هستیم. بسیاری از مواقع به صورت ناخواسته ممکن است اتفاقاتی برای این کلید بی افتد که دیگر کارایی گذشته را نداشته باشد. یکی از رایج ترین این مشکلات ایجاد شدن یک صدای بد و ناخوشایند در هنگام فشار دادن این کلید است. در این مقاله با ارائه دو راه‌کار قصد داریم تا این مشکل را برطرف کنیم. همراه ما باشید.

 

راه حل نخست:

اپل این کلید هوم را فوق العاده حساس طراحی کرده است. بنابر این باید حد ممکن از آن محافظت کنید. اما گاهی ممکن است ناخواسته گرد و غبار و یا آلودگی‌هایی به درون آن نفوذ کنند. این قضیه موجب کاهش عملکرد این کلید شده و صداهایی را ایجاد می‌کند.

برای حل این مشکل یک قطره الکل صنعتی (تأکید می‌کنیم فقط یک قطره) بر روی این کلید ریخته و سپس به مدت 30 ثانیه پشت سر هم آن را فشار دهید. این کار موجب شده الکل به زیر این کلید نفوذ کرده و ذرات مضر را از بین ببرد.

 

راه حل دوم:

اگر با راه حل نخست مشکل شما حل نشد، شما می‌توانید یکی از انگشتانتان را بر روی کلید هوم نگه داشته و فشار دهید. سپس آیفونتان را به سمت عقربه ساعت حرکت دهید. چند بار این چرخش را انجام دهید، ممکن است گرد و غبار از زیر آن خارج شوند.

 

موفق و پیروز باشید

چه امتیازی می دهید؟
5 / 3.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام