ترفندهای حفظ باتری گوشی همراه

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶
  • 2,608 views
  • 0

تاحالا شده تو شرایطی قرار بگیرین که گوشیتون درحال خاموش شدن باشه و دسترسی به شارژر نداشته باشین وهمچنین به گوشیتون نیاز شدیدی دارین؟ دراینجور مواقع دونستن اینکه چه ترفندایی بلد باشین برای روشن موندن گوشی خودتون خیلی به درد بخوره و توی سایت ترفندها بهتون روش های ساده و کاربردی یاد میدیم که تو حساس ترین شرایط ممکن بتونین گوشیتونو روشن نگه دارین.

از گرما دور نگه دارید

گرما دشمن درجه یک باتری گوشی تلفن همراه است. سعی کنید تا حد امکان گوشی ای که باتری اش در حال تمام شدن است را در محل های گرم مثل ماشینی که در آفتاب پارک شده است یا در دست و تماس با بدن نگه ندارید زیرا گرمای بدن نیز از عمر آن می کاهد. بهترین کار برای روشن نگه داشتن گوشی، قرار دادن آن در محلی بسیار خنک است.

صداهای غیر ضروری و بی استفاده را قطع کنین

بیشتر گوشی ها صداهای کوتاهی برای فعالیت های خود دارند. به طور مثال، کلیدهای صفحه کلید هنگام تایپ صدا دارند یا خاموش و روشن شدن گوشی با موسیقی کوتاهی همراه هستند. اینگونه صداها و موسیقی های غیرضروری نیز به اندازه خود باعث کاهش میزان شارژدهی باتری هستند که با قطعشان می توان باعث عمر بیشتر باتری شد.

فقط برای تماس گرفتن از گوشی استفاده کنین نه هیج چیز دیگر

بازی کردن، تماشای ویدئو، تماشای عکس و بزرگ و کوچک کردن آنها و استفاده از اینترنت و وب گردی، همه دشمنان باتری هستند. پس هنگامی که در تلاش برای روشن نگه داشتن گوشی هستید از هیچ کدام از این برنامه ها استفاده نکنید. بهتر است این جور مواقع از گوشی فقط برای برقراری تماس استفاده کنید.

ویبره و زنگ گوشی را کاملا قطع کنین

ویبره یا همان لرزش گوشی از جمله دشمنان باتری گوشی هاست. اگر در موقعیتی هستید که بدون شنیدن زنگ موبایل و فقط از طریق نور گوشی متوجه تماس مخاطب می شوید، پس زنگ و ویبره را خاموش و غیر فعال کنید تا باتری بیشتر عمر کند. کم کردن صدا تا کمترین میزان نیز کمک کوچکی به ذخیره باتری می کند. البته استفاده از زنگ های ساده که پیش فرض خود گوشی هستند و به استفاده از پردازنده نیاز ندارند نیز کمک شایانی به حفظ باتری می کند.

از فلش استفاده نکنید

سعی کنید خیلی از فلاش دوربین موبایل ها استفاده نکنید زیرا این گجت کوچک، انرژی زیادی لازم دارد و برای این منظور از باتری گوشی استفاده می کند. به ویژه هنگام گرفتن چند عکس پشت سر هم، باتری بیشتری مصرف می شود

امیدوارم براتون مفید بوده باشه

 

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام