چگونه دانلود خودکار پیام های ویدیویی تلگرام را متوقف کنیم؟

اگر این چند روز با ما همراه بوده باشید پست های معرفی و نحوه کار با قابلیت جدید پیام رسان تلگرام یعنی پیام های ویدیویی را مطالعه کرده اید. اما همانطور که در گذشته نیز اشاره شد، این پیام ها بصورت پیش فرض بر روی دستگاه دریافت شده و شروع به پخش می کنند. اما تلگرام مثل همیشه باز هم دست کاربران خود را برای اعمال تنظیمات مختلف بر روی قابلیت هایش باز گذاشته است. خوشبختانه شما قادر خواهید بود از داخل بخش تنظیمات تعیین کنید که با توجه به نوع شبکه اینترنتی که به آن متصل هستید این نوع از پیام ها به صورت اتوماتیک دانلود شوند یا خیر. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ی این کار آشنا کنیم.

 

اول از هر چیزی نیاز است وارد بخش تنظیمات تلگرام شوید. بدین منظور سمت چپ صفحه را به سمت راست بکشید تا پنل تلگرام باز شود. هم اکنون بر روی گزینه ی Settings ضربه بزنید.

 

 

وارد قسمت Data and Storage شده تا تنظیمات حافظه و اطلاعات باز شود.

 

 

در زیر قسمت Automatic media download سه گزینه برای تنظیم وجود دارد. این سه گزینه به ترتیب به هنگام اتصال به دیتای موبایل، وای فای و فعال بودن رومینگ اشاره دارند.

به عنوان مثال ما قصد داریم تلگرام را به گونه ای تنظیم کنیم که در هنگام اتصال به وای فای، پیام های ویدیویی را به صورت خودکار دانلود نکند. بدین منظور در ابتدا بر روی گزینه ی When connected on Wi-Fi ضربه بزنید.

 

 

هم اکنون کافیست تیک گزینه ی Video messages را برداشته و سپس بر روی دکمه ی Save ضربه بزنید.

 

 

مشاهده خواهید کرد که پیام های ویدیویی از لیست موارد دانلود خودکار در هنگام اتصال به شبکه وای فای برداشته شده است. هم اکنون می توانید از تنظیمات خارج شده و به ادامه ی کار خود بپردازید.

 

 

امیدوارم که این آموزش برایتان مفید واقع شده باشد. در صورت هرگونه پرسش یا درخواست آموزش های مرتبط با این قابلیت جدید کافیست آن را از طریق نظرات با ما مطرح نمایید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام