برنامه های کاربردی تلفن همراه برای ساخت آهنگ

امروزه در دنیای تکنولوژی و فناوری در هر زمینه ای اپ های کاربردی و جالب اندروید و آی او اس موجود است و زمینه موزیک هم از این داستان جدا نیست در ادامه ما اپلیکیشن جالبی به شما معرفی می کنیم که بسیار مفید و کاربردیست در زمینه فعالان موسیقی بی کلام و با کلام در زمینه های پاپ، راک، دنس و غیره …

اولین، معروفترین و بهترین apk برای تجربه ی ساخت موزیک در ios برنامه GarageBand می باشد. این برنامه کاربردی و عالی بی شک شگفت زدیتان خواده کرد. توصیه ما به دوستانی که آیفون دارن این برنامه است.

البته برای اندروید هم اپ های زیادی در دسترس می باشد ، ولی Caustic 3 هم در این رسته بی همتاست

محیط و رابط ساده و بسیار شیرین این برنامه شما را وادار به استفاده از این apk خواهد کرد.

اگر علاقه و تخصص ناچیز در آهنگ سازی داشته باشید، مطمئنا از کار با اپلیکیشن های مخصوص این کار لذت خواهید برد. به لطف صفحه لمسی موبایل ها و تبلت ها، معمولا اپلیکیشن های آهنگسازی رابط کاربری جمع و جورتری نسبت به نرم افزارهای پیچیده دسکتاپ دارند، بنابراین برای انجام کارهای ساده ای مثل نوشتن ملودی یا ساخت لوپ برای آهنگ ها می توانید روی آن ها حساب باز کنید. خوشبختانه بسیاری از این اپلیکیشن ها خروجی هایی تحویل تان می دهند که می توان آنها را به نرم افزارهای دسکتاپ هم منتقل کرد. بنابراین می توانید بخشی از کار آهنگسازی را در موبایل یا تبلت انجام داده و مسترینگ نهایی را در دسکتاپ انجام دهید. هر چند برای ساخت موزیک های کاملا الکترونیک شاید همین اپلیکیشن های موبایل هم پاسخ نیازهایتان را بدهند. این 2 برنامه کاربردی و جالب رو میتوانید به رایگان از اپ استور دانلود کنید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 1.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام