چگونه یک پست را از روی حساب اینستاگرام خود حذف کنم؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است شما را به حذف یک پست از حساب اینستاگرام خود وادار کند. به عنوان مثال شاید عکس مربوطه قدیمی شده و در میان بسیاری از عکس های درخشان جدید شما، چندان خوشایند به نظر نرسد. یا شاید دوستتان بنابر دلایل مختلفی از شما درخواست کند تا تصویر را حذف کنید یا شاید هم پست مربوطه زیاد لایک نگرفته باشد و بسیاری از دلایل مشابه دیگر. با این حال شما می توانید به راحتی و در کمتر از چند ثانیه به حذف پست های موردنظر خود از اکانت اینستاگرام اقدام کنید. با ما همراه باشید تا شما را سریعاً با نحوه ی این کار آشنا کنیم.

 

همانطور که مشخص است اول از هر چیزی باید به سراغ پست موردنظر خود (چه عکس و چه ویدیو) بروید. هم اکنون بر روی آیکون سه نقطه در بالا سمت راست آن ضربه بزنید. توجه داشته باشید که هدف این آموزش حذف کردن پست های اینستاگرام خودتان است و کاری به پست های دیگران نداریم.

 

 

هم اکنون بر روی گزینه ی Delete ضربه بزنید و در صورت اطمینان از حذف پست بار دیگر در پنجره ای که ظاهر می شود، بر روی دکمه ی Delete ضربه بزنید.

 

 

همین بود! پست موردنظر بصورت کامل از حساب اینستاگرام شما حذف شده و هیچکس قادر به مشاهده ی آن نیست.

با این حال توجه داشته باشید که پست مربوطه دیگر در صفحه تان موجود نیست اما ممکن است دنبال کنندگان شما از قبل یک کپی از آن گرفته باشند. منظورمان از کپی می تواند گرفتن یک اسکرین شات ساده یا استفاده از برنامه های جانبی دانلود پست های اینستاگرام باشد. بنابراین نباید هر پستی که فکر می کنید در آینده از انتشار آن پشیمان می شوید را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید و پیش خودتان بگویید که بعداً آن را حذف می کنید. در دنیای تکنولوژی هیچ چیز غیر ممکن نیست!

امیدوارم که این آموزش پایه درباره کار با شبکه اجتماعی اینستاگرام برایتان مفید واقع شده باشد. لطفاً نظرات خود را نیز از ما دریغ نکنید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام