چرا لپ تاپ استوک بخریم؟

لپ تاپ استوک به‌دلیل قیمت مناسب و کیفیت ساخت مثال زدنی که دارد، بازار را به سمت خود کشیده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است. محبوبیت این لپ تاپ ها چندان بی‌راهم نیست! خب، وقتی می‌شود

با یک سوم قیمت لپ تاپ های اورجینال، یک لپ‌تاپ استوک از بهترین برندها را خرید که دقیقا همان کیفیت و برتری‌ها را دارد، چرا که نه؟

لپ تاپ استوک از کجا خرید کنیم ؟

تا به اینجا از مقرون به صرفه بودن لپ تاپ های استوک گفتیم، از اینجا به بعد را بشنوید از کیفیت سخت افزاری این دستگاه‌ها که ثابت می‌کنند واقعا ارزش خرید دارند یا نه.

لپ تاپ استوک، نمونه تقریبا آکبند از همان برند است که مطابق با استانداردهای سطح بالای اروپایی ساخته شده است. این لپ تاپ ها یا در انبار مانده‌ و اصلا کار نکرده‌اند، یا اینکه در بدبینانه‌ترین حالت با کمتر از 1 ماه استفاده مرجوع شده‌اند. لپ تاپ استوک همان لپ تاپ اورجینال است با همان سخت افزار و همان کیفیت مشابه، منتها با کارکردی محدود و گاها حتی بدون کارکرد.

وقتی محدودیت مالی داشته باشید، ممکن است به خریدن یک لپ تاپ دست دوم فکر کنید که قیمت تمام شده پایین‌تری داشته باشد. این در حالی است که می‌توان به‌جای خرید یک لپ تاپ دست دوم که چند هزار بار روشن و خاموش شده و احتمالا ایرادهای فنی هم دارد، به سراغ یک لپ تاپ استوک رفت که در حد آکبند است و ایراد فنی هم ندارد.

تضمین کیفیت در کشورهای اروپایی به این شکل است که لپ تاپی که از کارتن درآمده، (سایت خرید بکلینک) به هیچ عنوان به مشتری دیگری قابل فروش نیست حتی اگر فقط یکبار روشن شده باشد.

اختلاف قیمت لپ تاپ استوک با نمونه‌های آکبند تنها به‌دلیل دست خورده شدن کارتن لپ تاپ است وگرنه عین همان قطعات در لپ تاپ استوک هم به‌کار رفته است. بنابراین، شما با هر بودجه‌ای می‌توانید یک لپ تاپ استوک از برند مورد علاقه خود را انتخاب کنید که چیزی کم از نمونه اصلی خودش ندارد.

 

نکات کلیدی پیش از خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ های استوک با همه کیفیت و قیمت مناسبی که دارند، از گارانتی اصل کمپانی تولیدکننده خارج‌اند. برخی افراد نگران گارانتی نبودن این لپ تاپ‌ها هستند و می‌ترسند بعد از خرید، فرد پاسخگویی وجود نداشته باشد.

اخیرا، بازار واردات لپ‌ تاپ استوک هم حسابی داغ شده و فروشگاه‌‌های زیادی ادعای ارائه لپ تاپ استوک رده بالای اروپایی را دارند اما شما نباید چشم بسته و بدون شناخت خرید کنید.

چون لپ تاپ های استوک گارانتی اصل کمپانی را ندارند، باید سراغ فروشگاهی بروید که مهلت تست و گارانتی اختصاصی به شما ارائه می‌کنند. مهلت تست لپ تاپ، نشان از اعتماد فروشنده به شماست تا در این مهلت، لپ ‌تاپ استوک را دستتان داشته باشید و زیر و بم آن را چک کنید.

استوک لند، اولین و معتبرترین مرجع فروش لپ ‌تاپ استوک در کشور است که مهلت تست 7 روزه را برای تعویض بی قید و شرط لپ‌ تاپ به مشتریان ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر از قیمت و تنوع لپ تاپ های استوک با ما در صفحه فروشگاه اینترنتی استوکلند همراه باشید.

 

منبع : ترفندها
دسته بندی : بدون موضوع
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام