رفع مشکل باز شدن ناخواسته و آزاردهنده کانال های تلگرام

تجربه ثابت کرده هرچقدر که یک سرویس محبوب شود سوء استفاده از آن به راه های مختلف نیز بیشتر خواهد شد. مخصوصاً اینکه این روزها تلگرام به شکل یک کسب و کار واقعی برای بسیاری از کاربران ایرانی در آمده است. ممکن است شما نیز با این مشکل مواجه شده باشید که ناگهان تلگرام باز شده و ناخواسته از شما جهت عضویت در یک کانال ناشناس سوال پرسیده می شود. حتماً بعد از چندبار وقوع این رخداد عجیب به شک افتاده و به سراغ راه حلی برای آن خواهید گشت. خوشبختانه ما اینجا هستیم تا شما را با نحوه ی حل این مشکل بسیار آزاردهنده آشنا کنیم. پس با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

 

شاید باورتان نشود که این مشکل چقدر ساده می تواند وارد گوشی تان شده و همانقدر ساده هم از بین برود. علت وقوع چنین مشکلی چیزی نیست جز نصب اپلیکیشن های غیر معتبر و تبلیغاتی! شما قادر هستید با پیدا کردن این اپلیکیشن مخرب و حذف آن از روی گوشی، مشکل مربوطه را حل کرده و دیگر هیچوقت پیغام عضویت در کانال های مزاحم را مشاهده نکنید.

 

تبلیغات مزاحم تلگرام

 

شاید بگویید که از کجا این اپلیکیشن مخرب را پیدا کنم اما باید بگویم که این کار نیز به سادگی صورت می گیرد. اپلیکیشن مربوطه حتماً از یک منبع نامعتبر نصب شده است و در یک مارکت معتبر همچون گوگل پلی وجود ندارد. توسعه دهنده ی اپلیکیشن مربوطه حتماً ایرانی بوده و زبان برنامه نیز به احتمال بسیار زیاد فارسی می باشد زیراکه تلگرام و سودجویی های مرتبط با آن بیشتر در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد.

امیدوارم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد و بسیار خوشحال می شویم که نام این اپلیکیشن های آزاردهنده را با ما و سایر کاربران ترفندها نیز به اشتراک بگذارید تا پیشاپیش از نصب آنها بر روی گوشی خود جلوگیری کنیم.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 3 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 2 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

مقدم ۲۶ آبان ۱۳۹۶

با سلام . من نرم افزارها را پاک کردم و متاسفانه مشکل همچنان باقی است. احتمال دارد مانند ویندوز یک قسمت از نرم افزار در جایی داخل گوشی هنوز فعال باشد؟

محسن ۱۷ دی ۱۳۹۶

منم همین مشکل رو داشتم ولی هر نرم افزاری رو پاک کردم مشکل حل نشد تا اینکه برنامه تبلیغات تلگرام ممنوع رو نصب کردم تمام تبلیغات رو مسدود کرد و نام برنامه مخرب رو هم نشون داد.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام