در صورتی که کاربر اندروید هستید احتمالا حداقل یک بار عبارت آلارم یا ساعت زنگدار را در مارکت های اپلیکیشن اندروید نظیر پلی استور جست وجو کرده اید و نتایج فراوانی که نرم افزارهای بی شمار زنگ هشدار و تقویم را معرفی می کنند دیده اید. مسلما دانلود، نصب و تست هر یک از این برنامه ها برای انتخاب بهترین نرم افزار آلارم، زنگ هشدار و ساعت زنگ دار امکان پذیر نیست. در این مواقع استفاده از تجرییات دیگران در استفاده از برنامه های اندرویدی منطقی تر به نظر میرسد. اگر شما نیز به دنبال برنامه هایی برای تنظیم زنگ هشدار و تقویم هستید برنامه های جادویی آلارم، ساعت زنگ دار و تقویم برای اندروید به شما کمک می کنند.

 

نرم افزارهای زنگ ساعت هشدار برای دستگاه های اندرویدی

Best Alarm Clock Apps for Android

 

برنامه هایی که اندروید را متحول می کنند به طور کلی فضای این سیستم عامل و شیوه استفاده کاربر از بخش های مختلف را تحت تاثیر قرار می دهند.ساعت زنگ دار و آلارم اندروید با این که به صورت پیش فرض در اغلب گوشی ها وجود دارد، اما برخی از نرم افزارهای جانبی قابلیت های بیشتری نسبت به نمونه های پیش فرض دارند که اغلب نصب آن ها توسط کاربران ترجیح داده میشود.

 

برنامه ساعت زنگدار Alarmy

Alarmy یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های اندرویدی در مارکت های بزرگی نظیر پلی استور می باشد. طراحی ساده و فضای کاربری کاربردی و به اصطلاح تمیز این برنامه توسط هر کاربری برای تنظیم زنگ ساعت و آلارم توصیه میشود.

یکی از قابلیت هایی که این برنامه را نسبت به رقبا متمایز کرده است حالت “Photo Mode” می باشد. در این حالت کاربر تنها با عکس گرفتن از موقعیت خود می تواند زنگ هشدار را متوقف کند و بنابراین بهترین ابزار برای بیدار کردن و یا نمایش هشدار ها به کاربران اندرویدی می باشد.

 

نرم افزارهای زنگ ساعت هشدار برای دستگاه های اندرویدی

 

برنامه آلارم و یادآور GO Clock

در صورتی که کاربر قدیمی اندروید هستید و از برنامه های مختلف برای تنظیم آلارم استفاده کرده اید GO app از بهترین گزینه ها با ببیش از 2 هزار بازدید و نصب می باشد. علاوه بر آلارم جلوه های دیگری نظیر تقویم، یادآور سلامت و…نیز در این برنامه وجود دارد.

 

نرم افزارهای زنگ ساعت هشدار برای دستگاه های اندرویدی

 

نرم افزار زنگ هشدار Alarm Clock Xtreme

 برنامه Alarm Clock Xtreme  تا قبل از انتشار رقیبان سبک تر و کم حجم تر خود از بهترین گزینه ها برای تنظیم زنگ هشدار و آلارم بود. قابلیت های این برنامه بسیار کاربردی و گاهی پیشرفته است. شاید استفاده از Alarm Clock Xtreme برای کاربران تازه وارد کمی مشکل به نظر برسد.

از قابلیت های حرفه ای و چشمگیر این برنامه می توان به آلارم “quick nap” ، سنجش گر کیفیت خواب، آلارم های موزیک و محیط کاربری آسان اشاره کرد.

 

نرم افزارهای زنگ ساعت هشدار برای دستگاه های اندرویدی

 

تنظیم زنگ هشدار و آلارم با برنامه I Can’t Wake Up!

I I Can’t Wake Upبرای کسانی که به سختی از خواب بیدار میشوند و هیچ برنامه ای تا به حال به شیوه های آلارم خود نتوانسته است آن ها را به صورت مداوم و به موقع از خواب بیدار کند طراحی شده است.

هشت قابلیت در این برنامه برای افراد پرخواب در نظر گرفته شده است که از این میان می توان به تایپ متن هشدار، نمایش مکرر پیغام یادآور، حسگر تکان دهنده برای قطع زنگ هشدار و…اشاره کرد.

 

نرم افزارهای زنگ ساعت هشدار برای دستگاه های اندرویدی

 

نرم افزار ساعت زنگ دار AMdroid

بدون شک تنظیمان منعطف و محیط جالب توجه برنامه AMdroid این حجم از کاربران را تحت تاثیر قابلیت ها مختلف این برنامه قرار داده است. امکانات کلیدی زیادی نظیر wake up challenges وجود دارد و حتی می توانید تایم خواب و استراحت های روزانه کوتاه خود را با این برنامه به صورت تقریبی به دست بیاورید.

بهترین قابلیت این برنامه تنظیم آلارم با توجه به موقعیت مکانی شما است. به عنوان مثال می توانید تنظیم کنید که زنگ هشدار در محل کار شما تنها نواخته شود.

 

نرم افزارهای زنگ ساعت هشدار برای دستگاه های اندرویدی

تجربه خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما پیرامون برنامه های معرفی شده چیست؟ تا به حال از این نرم افزارها برای تنظیم ساعت و زنگ استفاده کرده اید؟تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام