یکی از که اموری که کاربران تلفن‌های اندرویدی خیلی به آن علاقه مند هستند اما نمی‌دانند که چگونه انجام دهند، نصب مستقیم نرم افزار و بازی از کامپیوتر بر روی گوشی است. در این آموزش قصد داریم تا شما را با یک روش بسیار ساده جهت این کار آشنا کنیم که در کمترین زمان قادر خواهید بود تا نرم افزار‌هایی که از طریق کامپیوتر دانلود کرده اید را به تلفن خود منتقل و نصب کنید.

نرم افزار مورد نظر، Pure APK install نام دارد که این امکان را به صورت رایگان در اختیار شما می‌گذارد. علاوه بر آن، Pure APK install با استفاده از قابلیت‌های امنیتی که در خود جای داده است، در صورتی که فایلی مخرب باشد، جلوی نصب آن را خواهد گرفت. بنابر این می‌توان گفت که این روش، از رو‌ش‌های دیگر نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه بسیار مطمئن تر بوده و از ورود نرم افزار‌های مخرب به تلفن همراه شما جلوگیری می‌کند.


مرحله اول: قبل از هر کاری شما می‌بایست این نرم افزار را از طریق لینک زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود نرم افزار Pure APK install برای ویندوز

مرحله دوم: سپس نرم افزار را اجرا کنید. از طریق دکمه Open APK file برنامه یا بازی اندرویدی که دانلود کرده اید (حتماً باید با پسوند apk باشد) را در نرم افزار بارگذاری نمایید.

select-APK

مرحله سوم: سپس تلفن خود را با استفاده از کابل یو اس بی به کامپیوتر متصل نمایید. فقط این نکته بسیار مهم است که در هنگام فرآیند نصب نباید صفحه گوشی شما خاموش و یا قفل شود. چرا که در این صورت عملیات متوقف خواهد شد. پس از پیدا کردن برنامه مد نظر، محلی که می‌خواهید برنامه در آن نصب شود را انتخاب نمایید. این محل می‌تواند بر روی حافظه اس دی و یا حافظه داخلی تلفن شما باشد. پس از اتمام نصب، آیکون برنامه مدنظرتان بر روی صفحه گوشی ظاهر خواهد شد.

کار تمام است. امیدواریم که این مطلب مفید واقع بوده باشد

pure-apk-install-location

چه امتیازی می دهید؟
5 / 3.63
[ 8 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام