چگونه مصرف حجم اینترنت خود در هنگام تماس صوتی تلگرام را کاهش دهیم؟

همانطور که به احتمال زیاد به گوش شما هم رسیده، پیام رسان تلگرام سرانجام قابلیت تماس صوتی خود را برای کاربران ایرانی نیز فعال کرده است. البته هنوز بصورت کامل مشخص نیست چه چیزی در انتظار این قابلیت جدید است و آیا همانطور بدون محدودیت باقی خواهد ماند یا خیر. با این حال، از آنجایی که تلگرام می خواهد بهترین کیفیت و سرعت را برای تماس های صوتی شما به ارمغان بیاورد، همچنین میزان حجم اینترنت بیشتری را مصرف خواهد کرد. اگر شما نیز با مشکل کمبود حجم اینترنت همراه هستید می توانید در کمتر از چند ثانیه، مصرف دیتا توسط تماس صوتی را کاهش دهید. ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

 

بدین منظور اول از هر چیزی وارد منوی تلگرام شده و سپس در زیر بخش Settings بر روی قسمت Data and Storge ضربه بزنید.

 

 

در انتهای لیست و زیر بخش Calls بر روی قسمت Use less data for calls ضربه بزنید.

 

 

در پنجره ای که بر روی صفحه ظاهر می شود سه گزینه را در اختیار خواهید داشت. بصورت پیش فرض گزینه ی اول فعال بوده و بدین معنی است که تلگرام به میزان اصلی، از دیتای اینترنت شما مصرف کند. اما با انتخاب گزینه ی دوم یعنی Only on mobile data همانطور که از نامش پیداست، کار کاهش مصرف اینترنت تنها در زمانی صورت می گیرد که شما به اینترنت سیم کارت متصل هستید. با انتخاب گزینه ی سوم یعنی Always نیز می توانید همواره و تحت هر شرایطی در مصرف دیتای خود در هنگام تماس صوتی تلگرامی صرفه جویی کنید.

 

 

امیدوارم که از این ترفند جدید و همچنین قابلیت تماس صوتی تلگرام نهایت لذت را برده باشید. پیشنهاد می کنیم منتظر سایر آموزش ها و ترفندهای مرتبط با این قابلیت جدید باشید و در صورت هرگونه پرسش درباره ی آنها نیز کافیست آن را با ما و سایر کاربران گرامی ترفندها مطرح نمایید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام