به آسانی خوش خط شویم

پنج شنبه ۶ مهر ۱۳۹۶
  • 4,784 views
  • 1

در دنیای دیجیتال امروز دست یافتن به همه چیز خیلی ساده‌تر از آن شده است که در گذشته بود. روزگاری بود که وقتی می‌شنیدیم بدون این که لازم باشد از خانه بیرون برویم، تنها با نشستن پای کامپیوتر و چند کلیک می‌توانیم خرید کنیم چشمانمان از تعجب گرد می‌شد. اما محققان پیش بینی کرده بودند که این شیوه به سرعت در جهان همه گیر خواهد شد.

انجام دادن کارها از طریق اینترنت و دنیای مجازی به خرید محدود نشد و امروزه خیلی از کارها را می‌توان به این شکل پیش برد. یکی از همین کارها آموزش است. کلاس‌های مجازی و آموزشگاه‌های مجازی یکی از بهترین اتفاقاتی است که فناوری برای ما به ارمغان آورده است.

خیلی از افراد دوست ندارند تنها برای این که یک ساعت سر یک کلاس باشند شلوغی شهر و دود و ترافیک را تحمل کنند. کلاس‌های مجازی بهترین پیشنهاد برای این افراد است. تازه گروهی هم هستند که دوست ندارند بقیه بفهمند که آنها در کلاس‌های آموزش خط  شرکت کرده‌اند و در واقع همین یعنی نوعی اعتراف به بد خط بودن. کلاس‌های مجازی به خوبی مشکل آنها را حل خواهد کرد.

 

 

در همین راستا، آموزشگاه مجازی خط و قلم با هدف کمک به افراد برای خوش خط شدن تأسیس شده است. این آموزشگاه اولین آموزشگاه مجازی خط تحریری است و به همین دلیل تجربه کافی در ارائه آموزش‌های خود دارد.

اگر شما هم از افرادی هستید که دغدغه خوشنویسی با خودکار دارید می‌توانید به راحتی با این آموزشگاه همراه شوید.

کافی است به این آموزشگاه اعتماد و تمام مراحل آموزش را با دقت دنبال کنید تا تأثیرات شگفت‌ انگیز آن را در خط و زندگی خود ببینید.

 

 

خدمات ارزشمند آموزشگاه مجازی خط و قلم

در این آموزشگاه خدمات ارزنده‌ای به هنرجویان ارائه می‌شود. شما می‌توانید به طور مجازی آموزش خط تحریری را به سادگی بیاموزید بدون این که به مشکل خاصی برخورد کنید. در ضمن نکات و آموزش‌هایی هم به صورت رایگان به شما ارائه خواهد شد که شما را در رسیدن به هدفتان یاری خواهد کرد.

اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که دوست دارید آموزش‌ها حضوری باشد و با آموزش غیر حضوری ارتباط برقرار نمی‌کنید می‌توانید در کلاس‌های حضوری شرکت کنید و از مزایای این کلاس‌ها سود ببرید. در کلاس‌های حضوری هم مانند مجازی مهم‌ترین کاری که شما باید بکنید تمرین است و باید برای این کار زمان بگذارید و آموزش‌ها را مو به مو اجرا کنید.

کار دیگری که شما می‌توانید انجام دهید این است که بسته‌ آموزش خط نستعلیق را با قیمت مناسب تهیه کنید و گام به گام مراحل خوش خط شدن را با تماشای سی دی آموزشی پیش ببرید. هرگز فکر نکنید برای خوش خط شدن به سال‌ها تمرین و کلاس نیاز دارید، با آموزش‌های خط و قلم در زمانی نسبتاً کوتاه به هدفتان خواهید رسید.

یکی از کارهای کم نظیری که این آموزشگاه دارد این است که آزمون خوشنویسی با خودکار نیز برقرار می‌کند که در نهایت با شرکت در این آزمون نتایج خود را خواهید سنجید. این آزمون‌ها به صورت هفتگی برقرار می‌شوند و شما می‌توانید پیشرفت خود را در آنجا به نمایش بگذارید.

این فرصت استثنایی را از دست ندهید و هر چه زودتر یکی از شیوه‌ها را انتخاب کنید و خود را در مسیر خوش خطی قرار دهید. کم کم که با خط زیبای خود خو بگیرید متوجه تأثیرات شگرف آن در زندگی خود خواهید شد. آموزشگاه‌های دیگری هم برای خوش خطی وجود دارند، اما فرق این آموزشگاه با دیگران در این است که هرگز شما را در این راه تنها نمی‌گذارد و مانند یک پدر مهربان تا انتهای راه با شما خواهد آمد تا بهترین نتیجه را از آموزش‌های خود بگیرید.

 

 

از دغدغه های مهم دیگری که برای افراد در حوزه دست خط شکل می گیرد در خصوص امضاست که مقوله بسیار مهم در جایگاه شغلی افراد محسوب می شود . طراحی امضا در حیطه فعالیتهای حرفه ای این آموزشگاه می باشد که با دیدن نمونه کارها پی به ارزش آن نیز خواهید برد .

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو
چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 1 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

007saeed ۲۲ آبان ۱۳۹۶

چه امضاهای قشنگی بودن

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام