کف کاذب سرامیکی

پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹
  • 770 views
  • 0

کف کاذب سازه ای است که سطحی را به کمک اجزاء خود ایجاد میکند تا لوله ها و سیم های تاسیساتی از زیر آن عبور نماید.

کف کاذب انواع مختلفی دارد که از مهم ترین آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کف کاذب آلومیومی
  • کف کاذب سرامیکی
  • کف کاذب آنتی استاتیک
  • کف کاذب لگراند
  • کف کاذب شیشه ای
  • و …

در این مقاله سعی داریم در مورد نوع سرامیکی آن صحبت کنیم. کف کاذب سرامیکی دارای پایه هایی از جنس پلی‌پروپیلن می‌باشد و تایل آن از جنس ساندویچ تایل سرامیک ام‌دی‌اف و یا فولادی است. مواد بکار رفته در ساخت کف‌های کاذب سرامیکی، همخوانی بسیاری با سایر متریال‌های ساختمان دارند و از این جهت کاذب بودن کف کمتر حس می‌شود.

همانطور که پیش تر گفتیم کف کاذب ، انواع مختلفی دارد که هرکدام وابسته به شرایط محل (میزان رطوبت، میزان تحمل بار، نوع کابلهای عبوری و …) مورد استفاده قرار میگیرند.

سازه کف کاذب سرامیکی

این نوع کف کاذب با پوشش فولادی پشت سرامیک و نوار مقاوم تولید می‌شود و با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته، تزریق پودر سیمان و مابقی مواد مورد نیاز برای ساخت کف کاذبی مستحکم صورت می‌گیرد. این سازه به دلیل وزن استانداردی که داراست، طول عمر بیشتری دارد و زیرسازه پایدارتر می‌ماند؛ در نتیجه زمان انجام سرویس‌های دوره‌ای افزایش می‌یابند و در بازه زمانی طولانی تری بازبینی صورت می‌گیرد.

این نوع کف دارای وسعت تنوع و طرح‌های گوناگونی می‌باشند؛ به گونه ای که به تعداد طرح‌های سرامیک با کیفیت موجود در بازار، امکان انتخاب دارید و محدودیتی در انتخاب نوع طرح و رنگ آن نخواهید داشت. به دلیل این گستردگی در طرح‌ها، امکان استفاده از این نوع کف کاذب‌ها در کلیه سالن های کنفرانس و اتاق های سرور و مخابرات و اداری و …. فراهم می‌باشد و شما می‌توانید طرح اداری یا تجاری یا مسکونی یا … دلخواه خود را انتخاب بنمایید.

ویژگی‌های کف کاذب سرامیکی

این نوع کف کاذب به دلیل استحکام بالا و برخوردار بودن از طرح‌های زیبا، مناسب مکان های پرتردد می‌باشد. پوشش نهایی پنل کف کاذب سرامیکی از مقاومت بالایی برخوردار است و مناسب مکان های با رفت و آمد بسیار است. این نوع پوشش مقاوم در برابر خط و خش هستش و بدون هیچگونه نگرانی میتونید از چرخ دستی و یا صندلی‌های چرخ دار استفاده کنید و نگرانی بابت خط و خش برروی پوشش کف کاذب سرامیکی نداشته باشید.

کف کاذب سرامیکی دربرابر آتش‌سوزی مقاوم است. همچنین این نوع کف کاذب مقاومت بالایی دربرابر رطوبت داراست و به خاطر تحمل رطوبت و حرارت بالا؛ از این کف کاذب‌ میتوان در آشپزخانه‌ها نیز استفاده کرد زیر آشپزخانه‌ها از محیطی هایی هستند که در معرض آسیب دیدگی توسط این دو عاملند. جنس این کف کاذب باعث شده تا در برابر مواد اسیدی نیز مقاوم باشد و درمحیط‌های آزمایشگاهی هم مورده استفاده قرار بگیرد. کف کاذب سرامیکی کاملا نارسانا هستش و در برابر جریان الکتریکی نقش عایق را ایفا میکند و هیچ جریانی رو از خودش عبور نمی‌دهد.

شرکت آرمان عمران هوشمند با سابقه بیش از 20 سال در زمینه تولید و اجرای انواع کف کاذب سرامیکی ،  آلومینیومی و فولادی توانسته است کارنامه موفقی از خود به جا بگذارد که پاره ای از آنها عبارتند از : شرکت مخابرات ایران ، شرکت مخابرات استان تهران ، فرودگاه های کشور، شرکت ارتباطات زیر ساخت، صنعت ساختمان سازی، صنایع نیروگاهی ، صنایع سد سازی ، صنایع فولاد ، سالن های نمایش ، اتاق های سرور ، اتاق های باطری  و …

منبع : ترفندها
دسته بندی : بدون موضوع
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام