ترفند دانلود و ذخیره کردن استوری های اینستاگرام دیگران در کامپیوتر

امروز با یک ترفند بسیار جذاب همراه شما کاربران گرامی ترفندها هستیم که البته ممکن است برای برخی نیز تعجب برانگیز باشد. شاید شما نیز مثل من تاکنون فکر می کردید که استوری های اینستاگرام به علت نبود قابلیت ذخیره و همچنین ناپدید شدن در عرض 24 ساعت بسیار امن هستند و آن را یک مکان عالی جهت عملی کردن جاه طلبی های خود می دانستنید. در اینصورت بیشتر شوکه خواهید شد از اینکه بگوییم با استفاده از یک ترفند ساده می توانید در کمتر از چند ثانیه استوری های دیگران را اعم از تصویر یا ویدیو بر روی کامپیوتر خود دانلود و ذخیره نمایید. با این کار، یکی از بنیان های قابلیت استوری زیر سوال خواهد رفت. هدف من از معرفی ترفندی که در ادامه شرح خواهم داد بیشتر این خواهد بود که دید خود نسبت به امن و کوتاه مدت بودن استوری های اینستاگرام را تغییر داده و همچنین بر روی حریم خصوصی خود در شبکه های اجتماعی حساس تر شوید. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ی دانلود و ذخیره کردن استوری های اینستاگرام دیگران بر روی کامپیوتر آشنا کنیم.

 

اول از هر چیزی نیاز است تا افزونه ی مشاهده استوری در کامپیوتر را بر روی گوگل کروم خود نصب کرده باشید. جهت آشنایی کامل با نحوه ی دانلود و نصب افزونه ی مربوطه می توانید به این آموزش مراجعه کنید.

خُب، اگر افزونه مشاهده استوری بر روی کروم شما نصب و فعال است می توانید ترفند را شروع کنید. همانطور که مشخص است اول از هر چیزی باید وارد سایت اینستاگرام و حساب کاربری خود شوید. بعد از آن در بالای صفحه بر روی استوری مورد نظر خود که قصد دانلود آن را دارید، کلیک نمایید.

 

 

اگر استوری موردنظر شما یک عکس باشد می توانید بر روی تصویر کلیک راست کرده و سپس بر روی گزینه ی Save image as… کلیک کنید. بعد از انتخاب مسیر ذخیره سازی تصویر، بر روی دکمه ی Save کلیک نمایید.

 

 

اما اگر استوری مورد نظر شما یک ویدیو باشد دو راه را در پیش خواهید داشت. نخست آنکه مثل روش بالا بر روی استوری کلیک راست کرده اما اینبار گزینه ی Save video as… را انتخاب کنید. بعد از آن نیز می توانید به راحتی مسیر ذخیره سازی ویدیو را انتخاب و بر روی دکمه ی Save کلیک کنید.

 

 

اما یک روش دیگر نیز وجود دارد که تنها با یک کلیک عملی می شود. وقتیکه یک استوری شامل ویدیو را باز می کنید در پایین صفحه یک نوار مربوط به پخش کننده ویدیو را نیز مشاهده خواهید کرد. در این نوار یک دکمه جهت دانلود ویدیو نیز در نظر گرفته شده است که در گوشه ی پایین سمت راست صفحه قرار دارد. کافیست یکبار روی آن کلیک کرده و دانلود ویدیو توسط گوگل کروم آغاز می شود.

 

 

امیدوارم که از این ترفند بسیار جالب، نهایت استفاده و لذت را برده باشید. لطفاً نظرات خود را نیز با ما به اشتراک گذاشته و منتظر ترفندهای بعدی ما نیز باشید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 2 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

ali ۲۷ تیر ۱۳۹۶

سلام به نظر میاد ig story دیگه کا نمیکنه ! چرا ؟اوایل به زور کار میکرد اما الان دیگه اصصصصصصلا

parsa ۲۸ تیر ۱۳۹۶

سلام، درسته متاسفانه به دلیل هوشمندتر شدن اینستاگرام و بلاک ربات ها، بسیاری از اپلیکیشن ها و سرویس های تحت وب قدیمی دیگه کار نمیکنن

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام