یافتن افراد نزدیک در تلگرام ممکن شد!؟

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶
  • 27,125 views
  • 0

همین حالا افراد نزدیک به خودت رو پیدا کن و براشون درخواست دوستی بفرست!

این روز ها در تلگرام با این آگهی مواجه میشویم که ادعا دارد می توان با ربات تلگرامی افراد نزدیک به خود را پیدا کنید به مانند نرم افزار wechat، ما امروز به بررسی این ربات می پردازیم.

پس از ورود به ربات با این متن مواجه می شویم: قابلیت آپدیت جدید تلگرام به شما این امکان را می دهد که با بهره گیری از لوکیشن یاب آن، تا شعاع 30 کیلومتری افراد نزدیک به خود را شناسایی کرده و با آن ها چت کنید! اما آیا این ادعا واقعی است یا خیر؟ آیا این ربات توانایی شناسایی افراد نزدیک در تلگرام را دارد؟!

پس از استارت و شروع به کار ربات اولین درخواستی که از شما می شود این است که در کانالی عضو شوید!!! بعد از آن از شما جنسیت و سن شمارا میپرسد! سپس 2نفر پیشنهاد میدهد به شما که با فاصله چند کیلومتری از شما هستند! بعد از آن باید 7 نفر دیگر را با لینک خود به ربات دعوت کنید تا دوباره بتوانید از امکانات ربات استفاده کنید! ما بارها این ربات را تست کردم و در تمام موارد آخرین پیامی که مشاهده شد: این مکالمه از سوی مخاطبت بسته شد!

با تست های انجام شده و روند کاری ربات به سادگی می توان تشخیص داد که این ربات و ربات های مشابه به درستی کار نمی کند و فقط جنبه تبلیغاتی دارند! (جذب اعضا برای کانال خاص!)

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام