دانلود بازی اندروید

جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵
  • 2,626 views
  • 0

در این بخش با معرفی چند بازی اندروید با شما هستیم که در ادامه با آنها آشنا می شوید و حتما از آنها لذت خواهید برد. خیلی از کاربرانی که به دنبال دانلود بازی اندروید خود هستند با دیدن این بازی ها خوشحال شده اند چرا که بازی های جدید اندرویدی را پیدا کردند.

 

 

ninjago

بازی نینجا گو LEGO Ninjago: WU-CRU

علاقمندان به بازی نینجا می توانند از سلسله جدید بازی LEGO Ninjago: WU-CRU لذت ببرند با مجموعه ایی از ماجراها همراه با قهرمانان نینجا …بخش جدید بازی شامل قهرمانان دیگر مثل Jay, Zane, Nya و Cole و Kai که با هدف مبارزه با اشرار و بازستاندن جزیره نینجا گو از دست آنها می باشد. دانلود بازی اندروید نینجاگو را از دست ندهید.

 

reigns

بازی Reigns

روش این بازی اندروید بر اساس مجموعه ایی از کارت هایی است که در مقابلتان ظاهر می شود که عبارت است از درخواست هایی از مشاوران و دهقانان و متحدان و دشمنان و بر اساس این درخواست ها باید تصمیم مناسبی را بگیرید تا به حکومت خود خدمت نمایید و باید توجه داشته باشید که هر تصمیمی که گرفته می شود ممکن است عواقب سختی برای حکومت و خانواده سلطنتی داشته باشد.

 

Train

بازی قطار Train Conductor World

اگر فکر میکنید قدرت و مهارت بالا در تمرکز و سرعت عمل دارید پس سزاوار است تا در بازی Train Conductor World به مهارت خود محک بزنید و در طی آن حرکت قطارها را کنترل و مدیریت کنید.

 

sky force

بازی هواپیمایی جنگی Sky Force Reloaded

و اما در این بخش پایانی بازی جدید Sky Force Reloaded را معرفی کنم الان وقت این است که آماده ماموریت های جدید شوید و در برابر دشمنان قوی تر عرض اندام کنید و با آهنگ فیلم های شگفت انگیز ، جنگ هوایی هیجان انگیزی داشته باشید.

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام