آیا تلگرام پولی می شود؟!

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶
  • 2,035 views
  • 2

این روزها در شبکه اجتماعی تلگرام و اینترنت این سوالات پرسیده می شود که تلگرام پولی می شود؟ چه امکاناتی از تلگرام پولی خواهد شد؟! از چه زمانی تلگرام پولی می شود؟ و سوالاتی مشابه آن در ادامه صحبت های مدیر عامل شرکت تلگرام را در این زمینه بررسی خواهیم کرد!

شبکه تلگرام پولی می شود؟

بلومبرگ، پاول دوورف مدیر عامل شرکت تلگرام اعلام کرده است که در سال آینده شبکه تلگرام اقدام به پولی کردن بعضی از فعالیت های خود خواهد کرد. از آنجایی که شبکه تلگرام به صورت غیرانتفاعی فعالیت میکند نیاز است بعضی از فعالیت های خود را پولی کند او نیز اشاره کرد که تا اکنون مشتریان زیادی برای خرید شبکه تلگرام  اقدام کرده اند که بعضی از آن ها 2 – 3 میلیون دلار پیشنهاد داده اند اما مدیر عامل شبکه اجتماعی تلگرام میگوید با قیمت 20 میلیون دلار هم این شبکه را نخواهد فروخت! پیش از این شبکه های اجتماعی دیگر نظیر اینستاگرام و واتس آپ توسط شرکت های بزرگ خریداری شده بودند!

در صحبت های مدیر عامل شبکه اجتماعی تلگرام بیان نشده است که دقیقا از چه زمانی و کدام یک از فعالیت ها و امکانات تلگرام پولی خواهد شد! فقط پاول دوورف ذکر کرده است که در اوایل سال آینده بعضی از فعالیت های تلگرام پولی خواهد شد و احتمالا با پرداخت مبلغی این امکانات قابل استفاده است! باید منتظر ماند تا مشخص شود در چه زمانی و کدام امکانات در تلگرام پولی خواهد شد!

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 2 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

محمد ۷ دی ۱۳۹۶

سلام
مطالب شما عالیه
البته اگه پولی بشه مشتری خودش کم میشه اینطور شرکتها با فروش اطلاعات درامد زایی میکنن اما نمیدونم واتس اپ که جهانیه چرا مردم یهویی بسمت تلگرام رفتن؟؟
مطمنا امکاناتی اضافه میکنه که ادم نمیتونه ازش چشم پوشی کنه

کریم ۷ دی ۱۳۹۶

بایدم پولی بشه چون نمیتونه زیاد از فروش اطلاعات درآمدزایی کنه

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام