نحوه وریفای کردن حساب پی پال

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
  • 463 views
  • 0

 

نحوه وریفای کردن حساب پی پال

 

PayPal یک سیستم پرداخت آنلاین محبوب است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات خود برای هر تراکنش ، به صورت آنلاین خرید کنید. به راحتی می توانید یک حساب پی پال افتتاح کنید و استفاده از آن را در عرض چند دقیقه شروع کنید. ( به دلیل تحریم ها امکان استفاده از PayPal در ایران فعلا وجود ندارد)

 

 

 

 

مراحل :

تائید آدرس ایمیل

تائید آدرس ایمیل

  1. آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. برای دریافت پول در حساب PayPal ، باید آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. هنگام ایجاد حساب خود باید یک ایمیل دریافت کرده باشید. برای تأیید آدرس ایمیل خود ، روی دکمه “Yes, this is my email” کلیک کنید.

اگر این پیام را پیدا نکردید ، پوشه Spam یا Purchases را در Gmail خود بررسی کنید. می توانید از صفحه summary پیام دیگری را به حساب خود ارسال کنید. برای ارسال پیام دیگر روی “Confirm Email” کلیک کنید.

 

 

حساب بانکی

  1. حساب بانکی خود را متصل کنید. برای ارسال پول از حساب بانکی یا انتقال وجه به حساب دیگر ، باید حساب بانکی خود را به پی پال پیوند دهید. برای شروع بر روی گزینه “Link a bank” در صفحه Summary حساب خود کلیک کنید.

اگر بانک شما در این قسمت شده باشد ، می توانید اطلاعات ورود به سیستم بانکی آنلاین خود را وارد کنید تا به طور خودکار حساب خود را پیوند دهید.

اگر بانک شما در لیست فهرست نشده است ، باید شماره حساب خود را وارد کنید. تأیید این مرحله یک یا دو روز طول خواهد کشید. پی پال دو سپرده کوچک به حساب شما واریز می کند که در مجموع کمتر از یک دلار است. برای تأیید اینکه صاحب حساب بانکی هستید ، باید این دو مقدار را منتقل کنید. پس از 24-48 ساعت می توانید این سپرده ها را در حساب مشاهده کنید.

کارتهای اعتباری

  1. کارتهای اعتباری خود را به حساب پی پال متصل کنید. شما می توانید از PayPal برای مدیریت کارتهای اعتباری مختلف خود استفاده کنید. پی پال به شما امکان می دهد از وب سایت ها بدون نیاز به هر بار وارد کردن اطلاعات خود ، خرید انجام دهید و مبلغ آن را پرداخت کنید. برای افزودن کارت به کیف پول پی پال خود ، روی گزینه “Link a card” در صفحه Summary خود کلیک کنید. باید شماره کارت ، تاریخ انقضا و کد امنیتی را وارد کنید. نام موجود در کارت باید با نام قانونی که در هنگام ایجاد حساب کاربری خود وارد کردید مطابقت داشته باشد. کارت ها بلافاصله افزوده می شوند.

 

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام