بهترین روش افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام

یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
  • 1,902 views
  • 0

بهترین روش افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام

در عصر تکنولوژی تبلیغات در فضای مجازی با سرعت بالایی در حال رشد است در این میان اپلیکیشن محبوب اینستاگرام با کاربران میلیونی و شکل عملکرد خاص خود بستری مناسب را برای معرفی کالا و خدمات کسب و کارهای کوچک و بزرگ، برندها، شرکت ها و … فراهم نموده است. اما برندسازی و مارکتینگ در اینستاگرام نیاز به ابزارهای حرفه ای و مدرنی دارد که با علم کامل به شرایط و ضوابط قانونی اینستاگرام بتواند بیشترین بازدهی و بالاترین کیفیت را نصیب شما کند.

 یکی از این ابزارها ربات اینستاگرام تحت وب و اتوماتیک آسان فالو می باشد. با استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام آسان فالو می توانید بازدید از پیج و پست های اینستاگرام خود را بصورت اتوماتیک و هدفمند منطبق بر جدیدترین الگوریتم اینستاگرام افزایش دهید .ربات آسان فالو کاملاً ایرانی بوده و تابع قوانین و مقررات دولت جمهوری اسلامی ایران و دارای مجوز از سازمان های مربوطه می باشد که با طراحی منحصر بفرد خود می تواند فالوورهای شما را بصورت واقعی و کاملاً هدفمند از طریق لایک کردن، ارسال کامنت، فالوو نمودن و … افزایش دهد، افزایش فالوورهای شما توسط افرادی که علاقه مند به حوزه فعالیت شما هستند و یا به دنبال محصولات و خدمات شما هستند انجام می شود و به همین دلیل شما مشتریان جدید برای کسب و کار خود پیدا می کنید که دنبال شما هستند.

 

بیش از 20 میلیون پیج ایرانی در اینستاگرام وجود دارد ، همین مسئله سبب شده است که صاحبین صنوف و برندهای معتبر جهت توسعه شغلی خود در اینستاگرام دست به کار شوند و با ارائه نوین کالا و خدمات خود مشتریان جدیدی را در اینستاگرام بدست بیاورند.
انجام اتوماتیک امور در اینستاگرام برای خیلی از افراد و برندها حائز اهمیت بوده و علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه, باعث افزایش شگفت انگیز آمار پیج اینستاگرام شما می گردد. همچنین می توانید از ربات اینستاگرام آسان فالو برای تبلیغ و معرفی پیج خود و افزایش فعالیت های تجاری و تبلیغاتی در فضای اینستاگرام استفاده نمایید و تمام اموری که قرار بود خودتان به صورت دستی انجام دهید به آسان فالو بسپارید. انجام امور بصورت شبانه روزی و هوشمند بر اساس سلیقه و معیارهای شما بعد از مدتی کمتر از 3 ماه پیچ شما را از پیج های مشابه و رقبا متمایز کرده و سرمایه گذاری شما در اینستاگرام، هم در زمان حال و هم در آینده می تواند باعث رونق در کسب و کار شما شود. قطعا رقبای شما نیز محصولات و خدمات خود را در فضاهای مختلف معرفی می نمایند و اگر شما نتوانید با تغییرات روز همگام شوید محکوم به نابودی خواهید بود.

افزایش فالوور ایرانی ربات آسان فالوو تضمینی بوده و بصورت نامحدود در مدت اعتبار شما انجام خواهد شد.

جهت بررسی و آشنایی بیشتر با سرویس افزایش فالوور اینستاگرام ربات آسان فالو می توانید از امکان 10 روز تست رایگان استفاده نمایید.

 

بخشی از فعالیت های ربات اینستاگرام آسان فالو :

  • فالوو کردن افراد بر اساس اهداف: ( تگ ، پیج هدف ، موقعیت جغرافیایی )
  • لایک کردن افراد بر اساس اهداف: ( تگ ، پیج هدف ، موقعیت جغرافیایی )
  • ارسال اتوماتیک کامنت از جانب پیج شما برای اهداف: ( تگ ، پیج هدف ، موقعیت جغرافیایی )
  • لایک کردن کامنت های افراد بر اساس اهداف: ( تگ ، پیج هدف ، موقعیت جغرافیایی )
  • ارسال اتوماتیک پیام از طریق دایرکت
  • ارسال اتوماتیک و زمانبندی شده پست
  • ارائه گزارش های آماری برای مدیریت بهتر پیج
  • و سایر خدمات متنوع و امکانات کاربردی دیگر…


 

 

پیشنها ما این است که ربات اینستاگرام آسان فالو را حتما 10 روز رایگان تست نمائید.

آسان فالو | مدیریت حرفه ای اینستاگرام

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام