فایلسو سایتی جهت دانلود رایگان کتاب از آمازون و گوگل بوکز و سایر کتابخانه های خارجی همچنین تهیه سایر منابع الکترونیکی مانند مقاله، استاندارد، گزارش، فایل صوتی و … می باشد که فقط در زمینه تهیه کتاب های خارجی (کتاب لاتین) به بیش از 100 ملیون  کتاب دسترسی دارد. شما در این سایت به راحتی و بدون عضویت می توانید اکثر منابع را به صورت رایگان دانلود کنید و یا آن منبع را درخواست دهید.

فایلسو Filesoo.com

 

 

همانطور که می دانید کتاب خوانی یک راه ساده و آسان برای دسترسی به اطلاعات موردنیاز در شاخه خاصی از دانش های مختلف می باشد. امروزه با گسترش استفاده از ابزارهای دیجیتال نظیر رایانه , لپ تاپ و موبایل ,دسترسی به کتاب های اکترونیکی نسبت به نسخه های چاپی آن ها آسان تر شده است و به همین دلیل کاربران ترجیح می دهند تا از کتاب های الکترونیکی استفاده کنند. روز به روز کتاب های الکترونیکی محبوبیت بیشتری کسب می کنند و کاربران بیشتری را به سوی خود جذب می کنند, شاید یکی از دلایل این امر , امکان دسترسی سریع و آسان به این کتاب ها در هر زمان و مکان باشد. شاید شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که گاهی به کتاب الکترونیکی خاصی نیاز داشته باشید اما نتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. گاه کتاب های موردنظر کاربران ایرانی ممکن است در فروشگاه آمازون , گوگل و یا سایر فروشگاه ها یافت شود اما به دلایل مختلفی نتوانند آن ها را تهیه کنند. بافایلسو , تهیه کتاب های موردنیاز کاربران آسان تر از پیش شده است. با استفاده از این کتابخانه مجازی آنلاین می توانید به سرعت و در هر زمان به کتاب های موردنظرتان دسترسی داشته باشید. برای دانلود رایگان کتاب های آمازون این آموزش را مطالعه کنید و با ما همراه باشید.

 

در فایلسو (Filesoo) چه می گذرد؟

فایلسو وبسایت کاملا تخصصی جهت دسترسی به تمام  منابع الکترونیکی مرجع  (لاتین) است که به شما امکانات زیر را ارائه می کند:

– دسترسی و دانلود تمام کتاب های نایاب (در موارد خیلی نایاب تهیه نسخه اسکن کتاب)

دانلود رایگان کتاب های آمازون و گوگل بوکز

درخواست تهیه کتاب از آمازون و سایر کتاب خانه های خارجی (ebrary,ebl,google books, amazon, …)

– دسترسی به مقالات، اختراعات و سایر منابعی که سایر کاربران به اشتراک گذاری کرده اند

– به اشتراک گذاری منابعی که شما آنها را در اختیار دارید (فروش یا اشتراک گذاری رایگان)

– و …

 

نحوه جستجو دقیق در فایلسو:

ابتدا وارد قسمت جستجو تخصصی کتاب لاتین (روی عبارت کلیک کنید) شده و سپس در بخش جستجو، عنوان دقیق کتاب و یا شناسه ISBN و یا قسمتی از مشخصات منبع درخواستی را وارد کنید.

اگر درخواست شما به صورت رایگان موجود باشد که لینک های دانلود آن قابل مشاهده است و می توانید به راحتی دانلود کنید اما اگر منبع درخواستی شما قابل تهیه باشد و داخل سایت موجود نباشد، شما به صفحه درخواست ها منتقل خواهید شد و به راحتی درخواست خود را (درخواست با ISBN – درخواست با DOI و … ) ثبت میکنید.

گروه فایلسو در کمترین زمان ممکن درخواست شما بررسی کرده و اگر به آن منبع دسترسی 100% داشته باشند، هزینه تهیه آن را به شما اطلاع خواهند داد (بسته به نوع منبع و زمانی که برای تهیه آن صرف می شود قیمت تعیین خواهد شد).

شما حتی اگر قادر به پرداخت مبلغ نباشید، میتوانید درخواست ارسال رایگان آن منبع را دهید و معمولا فایلسو آن منبع را به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد کرد (در صورت صلاحدید و عدم سوء استفاده)

 

درباره فایلسو (شرکت جستجوگران سرزمین مجازی سورین شرق):

شرکت سورین شرق دارای مجموعه پایگاه های اینترنتی است که فایلسو نیز یکی از زیر پایگاه های اینترنتی این شرکت است و با اعتماد کامل می توانید در فایلسو فعالیت کنید. شرکت جستجوگران سرزمین مجازی سورین شرق با شماره ثبت 62021 در تاریخ 31 تیر ماه 96 به ثبت رسید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام