در ادامه آموزش کسب درآمد از تلگرام امروز تصمیم داریم نحوه ساخت کانال برای کسب درآمد از تلگرام را خدمت شما معرفی کنیم.


برای مشاهده دیگر بخش های این موضوع به پیکیج کسب درآمد از تلگرام ترفندها مراجعه نمایید.


بدون شک شما نیز با کانال های تلگرام و نحوه ی ساخت آنها آشنا هستید اما در این مطلب قصد داریم تا شما را به صورت کامل و با ذکر جزئیات دقیق، با نحوه ی این کار آشنا کنیم. پیش از شروع توجه داشته باشید که اگر دارای چندین سیم کارت می باشید، بهتر است کانال خود را با شماره موبایلی در تلگرام ایجاد کنید که برایتان مهم تر بوده و از طولانی مدت بودن آن مطمئن هستید. این نکته را بدین دلیل ذکر می کنیم که در صورت دیلیت اکانت کردن تلگرام دچار مشکل نشوید و خیالتان از بابت کانال تان راحت باشد. شماره ای که با آن کانال خود را برای نخستین بار ایجاد می کنید به عنوان ادمین اصلی و سازنده ی کانال شناخته می شود.

خُب، اکنون برویم به سراغ نحوه ی ساخت یک کانال جدید در تلگرام! بدین منظور بعد از باز کردن اپلیکیشن تلگرام، منوی کناری برنامه را با کشیدن انگشت خود به سمت راست باز کنید. حال بر روی گزینه ی New Channel ضربه بزنید.

 

 

اکنون در صفحه ی ساخت کانال می توانید به وارد کردن عنوان کانال، توضیحات و آپلود یک عکس برای آن بپردازید. البته می توان این موارد را در آینده نیز تغییر داد و جای نگرانی نیست. اما اگر هم اکنون یک عکس یا توضیحات آماده دارید می توانید به واردسازی آن در همین مرحله بپردازید. در انتخاب یک عنوان جذاب و پرمحتوا برای کانال خود دقت زیادی به خرج دهید زیراکه قرار است کانال شما به همین نام شناخته شده و کاربران را به خود جذب نماید.

 

همچنین اگر نام انتخابی شما آنقدرها طولانی نیست پیشنهاد می کنیم هم نام انگلیسی و هم نام فارسی آن را در کنار هم وارد کنید زیراکه باعث جستجوی راحت تر کانال توسط کاربران می شود. به عنوان مثال حتماً برای خودتان هم پیش آمده که به جستجوی یک کانال در تلگرام پرداخته اما متوجه می شوید که نتیجه ای پیدا نمی شود زیرا زبان تایپ شده توسط شما با زبان عنوان کانال تفاوت دارد. به عنوان مثال می توانید نام کانال خود را به صورت "تله پک | TelePack" وارد کنید تا کاربران قادر باشند هم با جستجوی تله پک و هم TelePack نسبت به پیدا کردن کانال شما در تلگرام خود اقدام کنند.

 

نام انتخابی برای کانال خود را در بخش Channel name تایپ نمایید.

 

 

توضیح کانال خود را در فیلد Description بنویسید.

 

 

جهت آپلود یک عکس برای کانال خود بر روی شکل دایره ای ضربه بزنید.

 

 

در پنجره ی ظاهر شده تعیین کنید که قرار است یک عکس جدید بگیرید یا اینکه یک عکس از گالری گوشی انتخاب کنید. به احتمال زیاد گزینه ی دوم یعنی انتخاب عکس از گالری را انتخاب خواهید کرد پس روی گزینه ی From gallery ضربه بزنید.

 

 

اکنون گالری گوشی شما باز شده و می توانید به جستجو و انتخاب تصویر موردنظر خود بپردازید. بعد از انتخاب تصویر صفحه ی ویرایشگر عکس تلگرام باز خواهد شد و با استفاده از ابزارهای موجود قادر خواهید بود عکس کانال خود را زیباتر و جذاب تر کنید. در نهایت برای آپلود عکس روی دکمه ی ارسال در پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید.

 

 

حال برای رفتن به مرحله ی بعد در ساخت کانال روی دکمه ای به شکل تیک که در بالا سمت راست صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

 

 

در این صفحه می توانید به اعمال تنظیمات موردنظر برای کانال خود بپردازید. در ابتدا دو گزینه قرار دارد که با استفاده از آن می توانید نوع کانال خود را از میان دو گزینه ی عمومی (Public) و خصوصی (Private) انتخاب کنید. همانطور که مشخص است تفاوت این دو مورد در این است که در کانال عمومی هرکسی مجاز است آزادانه مطالب شما را مشاهده کند یا اینکه عضو کانال شما شود اما در کانال خصوصی این موضوع به عکس بوده و محدودیت های بیشتری برای مخاطبان اعمال خواهد شد. از آنجایی که در این پکیج به فکر عضوگیری هرچه بیشتر و کسب درآمد از تلگرام هستیم پس قصد ساخت یک کانال عمومی (Public) را داریم و گزینه ی Public Channel را انتخاب خواهیم کرد.

در کانال عمومی، این شما هستید که لینک مخصوص به کانال خود را انتخاب می کنید. بدین منظور در فیلد پایین صفحه، یک آیدی مرتبط با کانال خود متشکل از حروف انگلیسی و اعداد وارد کنید. در انتخاب این مورد دقت به خرج دهید زیراکه این آیدی حتی مهمتر از عنوان نمایشی کانال شما خواهد بود. کاربران با همین آیدی قادر خواهند بود کانال شما را در تلگرام پیدا کرده و به مشاهده ی آن بپردازند. پس سعی کنید که یک آیدی مناسب و ترجیحاً مختصر انتخاب نمایید.

 

 

اگر آیدی انتخاب شده توسط شما یکتا نباشد یعنی که تاکنون توسط شخص دیگری انتخاب و استفاده شده باشد با پیغام زیر مواجه خواهید شد :

 

 

اما اگر آیدی انتخاب شده تاکنون توسط شخصی گرفته نشده باشد همه چیز خوب پیش خواهد رفت و آن لینک از این پس در اختیار شما قرار خواهد گرفت. یعنی هرکس که از طریق اینترنت وارد لینک http://t.me/YourChannel  شود کانال شما را مشاهده خواهد کرد. (منظور از YourChannel همان آیدی انتخاب شده در این مرحله است.) سرانجام می توانید با ضربه زدن روی دکمه ی تیک در بالا سمت راست صفحه به تکمیل ساخت کانال خود بپردازید.

 

 

در صفحه ی بعد می توانید به اضافه کردن مخاطبین تلگرام خود به کانال جدیدتان بپردازید. کافیست مخاطبان موردنظر را با یک ضربه انتخاب کرده و در نهایت بر روی دکمه ی بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید. البته جای نگرانی نیست و می توانید بعد از ساخت کانال و اندکی توسعه ی آن هم دوستان خود را به آن اضافه کنید.

 

 

در نهایت کار ساخت کانال جدید شما به اتمام رسیده و صفحه ی مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد.

 

 

اکنون می توانید به گام بعدی یعنی آشنایی با برخی موارد مدیریت و تنظیمات کانال مراجعه کنید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام