حتما برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید فایلی را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید اما حافظه کافی یا فلش مموری در اختیار نداشته اید. تا به حال به برنامه های تبادل فایل ها بدون دردسر و به صورت بی سیم یا وایرلس فکر کرده اید؟ ابزارهای زیادی در این زمینه برای انتقال و تبادل فایل ها نظیر بلوتوث، وای فای دایرکت و برنامه های کم حجمی نظیر shareit وجود دارد. جالب است بدانید که در کنار این برنامه ها نرم افزارهای زیاد دیگری وجود دارند که امکان تبادل فایل ها بدون نصب را فراهم کرده اند. در ادامه با برخی از این برنامه ها آشنا میشوید.

 

برنامه های تبادل بی دردسر فایل ها  بدون نیاز به نصب

قبلا با برنامه های انتقال فایل ها در اندروید به صورت بی سیم آشنا شدید. هریک از این برنامه ها قابلیت های خاص خود را دارند؛ اما همگی باید روی سیستم عامل نصب شوند. بنابراین نرم افزارهای قابل حمل که نیاز به نصب ندارند برای آن دسته از کاربرانی که مشکلات کمبود حجم در موبایل خود دارند مفید تر است. برخی از این ابزارها تنها برای انتقال از طریق وب مناسب هستند و برخی نیز برای تبادل فایل ها بین موبایل و دستکتاپ کاربردی می باشند.

انتقال فایل بدون نیاز به نصب برنامه با LanNote (وب)

یکی از بهترین برنامه ها برای تبادل فایل های چند رسانه ای، متن، لینک و…برنامه LanNote می باشد. شاید روند ثبت فایل در برنامه کمی خسته کننده باشد که شامل درج نام و مشخصات و سپس آپلود فایل است، اما این نرم افزار از بهترین برنامه های موجود برای برگزاری جلسات مختلف بدون نصب برنامه روی تمام موبایل ها و اتصال به وای فای می باشد.

برنامه های تبادل بی دردسر فایل ها بدون نیاز به نصب

انتقال فایل های برنامه با استفاده از Snapdrop (وب)

یکی از کاربردی ترین برنامه ها برای انتقال فایل ها با استفاده از شبکه وای فای Snapdrop می باشد. برای استفاده از این برنامه تنها کافی است نام دستگاه خود را در شبکه وای فای محدودی که ایجاد میشود اضافه کنید. Snapdrop به شما امکان ارسال متن را هم می دهد.

برنامه های تبادل بی دردسر فایل ها بدون نیاز به نصب

تبادل فایل ها به صورت ایمن با برنامه Simple Savr (وب)

با توجه به این که این برنامه ازطریق ایجاد یک شبکه وای فای عمل می کند بنابراین همواره دغدغه مسائل امنیتی و تبادل بدافزارها وجود دارد. با  برنامه Simple Savr می توانید تیم کاری یا دوستان خود را به یک شبکه ایمن متصل کنید.

برنامه های تبادل بی دردسر فایل ها بدون نیاز به نصب

مهم ترین مزیت در استفاده از این برنامه طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرای اپلیکیشن است. به این معنا که از Simple Savr می توان در انواع دستگاه ها نظیر لپ تاپ و موبایل به سادگی استفاده کرد.

جا به جایی فایل با استفاده از Reep.io (وب)

زمانی که دستگاه ها مختلفی وجود دارند و به یک وای فای ثابت به صورت همزمان متصل نیستند می توانید از برنامه Reep.io استفاده نمایید. در این مواقع نیازی به آپلود فایل ها در ذخیره ابری یا راه های زمان بری نظیر بلوتوث نیست. Reep.io به شما امکان برقراری اتصال دوجانبه میان دو دستگاه و جفت شدن آن ها را می دهد.

برنامه های تبادل بی دردسر فایل ها بدون نیاز به نصب

انتقال بی دردسر فایل ها بدون نصب با استفاده از JustBeamIt

برای استفاده از این ابزار ابتدا باید فایل مدنظرتان را انتخاب کنید. برای انتخاب فایل می توانید از برنامه مدیریت فایل ES File Explorer در اندروید استفاده نمایید. بعد از انتخاب فایل مرورگر خود را باز کنید و با استفاده از این ابزار URL دلخواه خود را انتخاب کنید. آدرس ساخته شده را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید و تا زمان دریافت فایل از طرف دوستانتان مرورگر خود را باز بگذارید.

برنامه های تبادل بی دردسر فایل ها بدون نیاز به نصب

انتقال متن بین دو دستگاه با استفاده از 9c.nu

زمانی که هر دو دستگاه مدنظر شما به یک شبکه وای فای متصل باشند می توانید از ابزار 9c.nu به صورت آنلاین استفاده کنید. شاید به نظر شما استفاده از شبکه های اجتماعی محبوب به جای این ابزارها برای تبادل متن ساده تر باشد؛ اما در شرایط خاص ابزارهای تحت وب بهترین راه برای اشتراک فایل با کسانی است که تا به حال در هیچ یک از شبکه های اجتماعی با آن ها در ارتباط نبوده اید!

فرض کید در یک جلسه مهم هستید؛ متن مدنظر شما را تمام افراد به صورت همزمان با باز کردن این صفحه در مروگر خود مشاهده خواهند کرد. کاربران عادی نیز می توانند از این ابزار برای انتقال فایل های متنی از کامپیوتر به موبایل یا بالعکس استفاده کنند. تنها کافی است در مرورگر هر دو دستگاه این سایت را باز نگه دارند.

برنامه های تبادل بی دردسر فایل ها بدون نیاز به نصب

تجربه خود را به اشتراک بگذارید

تجربه خود را پیرامون انتقال فایل ها بدون نیاز به نصب برنامه با ما در میان بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام