چگونه دوربین گلکسی S8 را سریعاً به کمک دکمه ی پاور باز کنیم؟

اگر با گوشی های سامسونگ گلکسی S6 یا S7 کار کرده باشید حتماً میدانید که می توان با دوبار فشار دادن دکمه ی هوم سریعاً به اپلیکیشن دوربین دسترسی پیدا کرد. این کار تحت هر شرایطی صورت می گیرد و حتی در زمان خاموش بودن صفحه نیز می توانستید با دوبار فشار دادن این دکمه، دوربین را باز کرده و در نتیجه سوژه ی عکاسی خود را از دست ندهید. با این حال، از آنجایی که در گوشی سامسونگ گلکسی S8 خبری از دکمه ی فیزیکی نیست، این کار با اندکی تفاوت اجرایی می شود. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه دسترسی سریع به دوربین در این اسمارت فون جدید آشنا کنیم.

 

بصورت پیش فرض وقتیکه دوبار دکمه ی پاور در گلکسی اس 8 را فشار دهید، اپلیکیشن دوربین باز خواهد شد. در اولین بار استفاده ی شما از این قابلیت، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید آن را غیر فعال کنید یا اینکه باقی بماند؟ ممکن است شما نیز به اشتباه این میانبر را غیر فعال کرده باشید اما خوشبختانه قادر خواهید بود از طریق بخش تنظیمات و با طی کردن مراحل زیر آن را باز گردانید.

 

ترفند گلکسی s8

 

1- بخش تنظیمات (Settings) را باز کنید.

2- بر روی Advanced Features ضربه بزنید.

3- هم اکنون بر روی Quick launch Camera ضربه بزنید تا میانبر فعال گردد.

 

گلکسی s8

 

از این پس می توانید به راحتی تنها با دوبار فشار دادن دکمه ی پاور، دوربین گلکسی S8 خود را باز نمایید. امیدوارم که این آموزش نیز برایتان مفید واقع شده باشد.

 

امیدواریم ترفند و آموزش بازکردن سریع دوربین گلکسی S8 به کمک دکمه پاور برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در دیدگاه ها با ما همراه باشید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام