سریال بسیار زیبای عاشقانه

شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶
  • 2,118 views
  • 0

سلام دوستان

امروز در وب سایت ترفند ها نگاهی داریم به سریال بسیار جذاب عاشقانه که به تازگی به نمایش خانگی امده است . در سریال جدید عاشقانه ، بازیگران جذاب و خوش چهره ای به ایفای نقش پرداخته اند که این نیز جذابیت سریال را چند برابر کرده است . این سریال روایتگر زندگی چند زوج جوان می باشد که هر کسی در کار خود مشغول است . تا اینکه یک دختری به نام گیسو به این ماجرا ها وارد می شود و زندگی هر کدام از آنها را به نحوی به چالش می کشد .

 

 

این سریال که گفته می شود یکی از پرهزینه ترین سریال های تولید شده در این می باشد ، از سوپر استار های زیادی همچون محمد رضا گلزار ، مهناز افشار ، پانته آ بهرام ,بهاره کیان افشار, ساره بیات, هومن سیدی,حمیدرضا پگاه استفاده شده است .

همچنین خواننده مشهور و محبوب ایرانی ، فرزاد فرزین هم در این فیلم ایفای نقش کرده و چندین آهنگ در فیلم خوانده است .

 

این سریال یک زندگی به سبک غیر ایرانی را به تصویر می کشد و کشمکش هارا به صورتی جذاب بیان می کند . بیشتر قسمت های سریال عاشقانه در شمال کشور ، بخشی از آن در تهران و قسمت آخر در یکی از کشور های خارجی تصویربرداری شده است . این سریال در پانزده قسمت بسیار جذاب تولید شده که هر هفته یک قسمت از آن منتشر می شود .

 

با توجه به تحقیقات و بررسی هایی که انجام دادیم ، دریافتیم که وب سایت های بسیار زیادی به صورت غیر قانونی و حرام این سریال را پخش می کنند که این موضوع هم برای انتشار دهندگان و هم برای مصرف کنندگان پیگرد قانونی خواهد داشت.

با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که وب سایت رسا فیلم که در زمینه دانلود فیلم فعالیت دارد ، یکی از مراکز پخش قانونی این سریال می باشد . شما برای دانلود سریال عاشقانه می توانید به وب سایت رسا فیلم مراجعه کرده و این سریال بسیار زیبا را به صورت قانونی تهیه فرمایید .

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام