تبلیغات در تلگرام چطور و چگونه؟

سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶
  • 2,253 views
  • 0

تلگرام با حدود 35 میلیون کاربر ایرانی به عنوان بهترین پیام رسان و شبکه اجتماعی در ایران شناخته میشود امروز هر کسی ، در هر سن و سال و موقعیت اجتماعی از این پیام رسان قوی و کاربردی استفاده می کند. از حق نگذریم این استقبال بی دلیل نیست، تلگرام با قابلیت های فراوان و آپدیت های مناسب در بازه های زمانی کوتاه توانسته امکانات فوق العاده در اختیار کاربران قرار دهد.

کانال و گروه یکی از امکانات فوق العاده ایی است که تلگرام در اختیار کاربران قرار داده است با استفاده از این امکان سرعت انتقال اخبار در کشور ما به طرز عجیبی بالا رفت حتی می توان گفت خیلی از افراد تنها برای دسترسی به اخبار تازه به تلگرام مراجعه میکنند، از طرفی به خاطر دسترسی آسان کاربران کسب و کار ها حتی و فروشگاه های اینترنتی هم برای معرفی خود از این پیام رسان بهره می برند .

شما هم می تونید از این شبکه اجتماعی قوی برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنید.

نکته اصلی این است که سرمایه ی یک کانال تعداد افرادی  است که در آن کانال عضو  هستن، هر چه تعداد اعضا بیشتر باشه کسب و کار شما بیشتر دیده می شود این باعث پیشرفت و محبوبیت کانال می شود ، رایجترین  اشتباه  این است که  برای افزایش ممبر  سریع ، رو به خرید ممبر ارزان قیمت و غیر واقعی بیاورید.

 اخیرا تلگرام روی این موضوع حساسیت زیادی نشان می دهد و اعضای فیک بعد از چند هفته از کانال شما حذف می کند در نتیجه کانال با ریزش زیاد روبرو خواهد شد.

بهترین روش برای افزایش ممبر کانال های تلگرام تبلیغات است  تیم ایران ممبر با داشتن تجربه 1 ساله و داشتن بیش از 380 نمونه کاری موفق در زمینه تبلیغات کانال های تلگرام آماده ارائه خدمات به شما هستیم  در حال حاضر تبلیغات از طریق نوتیفیکیشن یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است ما شما در رونق بخشیدن کانالتان از طریق تلگرام راهنمایی میکنیم  برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

شماره تماس : 09386499028

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام