آموزش کوییز آف کینگز: نصب و شروع بازی Quiz of Kings

خوشبختانه نرم افزارها و بازی های ایرانی در حال گسترش روز افزون هستند و کاربران زیادی را به خود جذب می کنند. در این میان ما نیز تصمیم گرفته ایم از این به بعد آموزش ها و ترفندهای مرتبط با اپلیکیشن های محبوب و خوش ساخت ایرانی را نیز برایتان آماده کنیم. بنابراین امروز با یک مطلب نسبتاً متفاوت همراه شما خواهیم بود. بدون شک کوییز آف کینگز (Quiz of Kings) را می توان یکی از موفق ترین بازی هایی دانست که توسط توسعه دهندگان کاربلد وطنی طراحی شده و طرفداران بسیار زیادی از کوچک و بزرگ را به خود جذب کرده است. ایده ی اصلی این بازی بر پایه ی سوالات چهار گزینه ای بوده و کاربران قادر خواهند بود از طریق اینترنت به رقابت جذاب با یکدیگر بپردازند. یعنی هر کاربر به نوبت یک موضوع را انتخاب کرده و هر دو کاربر در مهلت تعیین شده به سوالات مشابهی پاسخ می دهند. همانطور که مشخص است سرآخر کاربری که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد برنده اعلام شده و جوایز خود را دریافت خواهد کرد. آیتم های مختلفی در کوییز آف کینگز تعبیه شده اند که باعث جذابیت هر چه بیشتر آن می شوند و سعی می کنیم آنها را در مطالب بعدی خود شرح دهیم. با این حال در این آموزش قصد داریم به نحوه ی نصب و شروع بازی Quiz of Kings بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

کوییز آف کینگز برای نصب کاملاً رایگان بوده و تنها برای اضافه کردن برخی آیتم های بازی نیاز به پرداخت مبلغ تعیین شده خواهید داشت. بنابراین می توانید هم اکنون آن را از مارکت های معتبر دریافت کرده و بر روی دستگاه اندرویدی یا آی او اس خود نصب نمایید.

نصب بازی نیز طبق معمول همیشه انجام می گیرد. یعنی در گوشی های اندروید نیاز است بعد از باز کردن فایل نصبی بر روی دکمه ی Install ضربه زده و منتظر بمانید تا عملیات به اتمام برسد. سر آخر جهت باز کردن بازی می توانید بر روی دکمه ی Open ضربه بزنید یا اینکه به سراغ آن در لیست اپلیکیشن های گوشی خود بروید.

دانلود بازی Quiz of Kings از کافه بازار

برای ورود به وبسایت رسمی کوییز آف کینگز کلیک کنید.

 

در نخستین بار اجرای بازی نیاز است که یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. بنابراین بر روی دکمه ی "کاربر جدید" ضربه بزنید. در ابتدا شما به عنوان مهمان وارد بازی می شوید و بعداً می توانید با وارد کردن مشخصات خود، در آن ثبت نام نمایید. همچنین اگر دوستی شما را به بازی دعوت کرده است می توانید با وارد کردن کد دعوت وی، 200 امتیاز بیشتر کسب نمایید. (اگر کدی ندارید می توانید از کد دعوت من استفاده کنید : eat348476)

 

 

در اولین بار اجرا، بازی شما را راهنمایی کرده و به معرفی بخشی از بخش های خود می پردازد. جهت بازی ابتدا روی دکمه ی "شروع بازی جدید" ضربه زده و سپس "حریف شانسی" را انتخاب کنید. در آینده اگر قصد داشتید با فرد خاصی بازی کنید می توانید از قسمت "جست و جو اسم" استفاده کنید.

 

 

حال کوییز آف کینگز یک رقیب شانسی را از بین بازیکنان واقعی انتخاب کرده و بازی را شروع می کند. ابتدا برای شروع هر دست نیاز است که شما یا حریفتان به نوبت موضوع سوالات را مشخص کنید. در هر دست ممکن است با موضوعات متفاوتی مواجه شوید. بعد از آن جهت شروع پاسخگویی به سوالات ابتدا یکبار بر روی کارت Quiz of Kings ضربه بزنید.

 

 

حال سه سوال به ترتیب برایتان نمایش داده می شود که نیاز است تا پیش از اتمام وقت گزینه ی موردنظر خود را انتخاب کنید. از آنجایی که سوالات توسط کاربران طراحی می شود بهتر است بعد از پاسخگویی به هر سوال با اعمال نظر خود از بین دو گزینه ی "باحال بود" یا "حال نکردم" به بالا بردن کیفیت سوالات بازی کمک کنید. اگر هم احساس کردید که پرسش مربوطه به کلی اشتباه بوده یا اینکه نامناسب است می توانید آن را به سازندگان گزارش دهید.

توجه داشته باشید که در هنگام پاسخگویی به هر سوال می توانید با پرداخت میزان سکه های معین از گزینه های کمکی نیز استفاده کنید. در پست های بعدی خود به معرفی این گزینه ها خواهیم پرداخت.

 

 

اگر موضوع دست را شما انتخاب کرده باشید، باید منتظر بمانید تا حریفتان نیز به سوالات پاسخ دهد. اگر هم قصد داشته باشید پاسخ سوال های قبلی را مشاهده کنید کافیست بر روی هر کدام از نتایج ضربه بزنید.

 

 

در صورتی که دوست دارید با قوانین و اطلاعات همان بازی آشنا شوید می توانید بر روی آیکونی که در بالا سمت راست صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

 

 

جهت بازگشت به منوی اصلی کوییز آف کینگز می توانید بر روی دکمه ی بازگشت در بالا سمت چپ صفحه ضربه بزنید. توجه داشته باشید که در این بازی امکان رقابت همزمان با چندین نفر وجود دارد بنابراین می توانید همین مراحل را تکرار کرده و یک بازی جدید دیگر را آغاز کنید. لیست بازی هایتان در صفحه ی اصلی بازی قرار خواهد گرفت.

اگر هنوز در بازی ثبت نام نکرده اید می توانید در کنار عکس پروفایل خود بر روی دکمه ی "ثبت نام کن" ضربه زده و سپس یک نام کاربری و رمز عبور را برای خود انتخاب نمایید. با دارابودن حساب کاربری می توانید به کسب هویت در کوییز آف کینگز بپردازید بنابراین در انتخاب نام کاربری نهایت دقت را به خرج دهید که امکان تغییر آن در آینده وجود نخواهد داشت.

 

 

امیدوارم که از این آموزش و بازی جذاب Quiz of Kings نهایت لذت را ببرید. منتظر آموزش ها و ترفندهای بعدی ما در ارتباط با این بازی و سایر اپلیکیشن های فارسی باشید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 4.67
[ 3 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 2 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

نسرین ۱۸ آذر ۱۳۹۶

سلام من تو لب تابم بازی کوییز آف کینز رو نصب کردم اما برای ثبت نام با پیام تعداد محدودی اکانت برای یک دستگاه میشه ساخت مواجعه میشم و به @QuizOfKings_Co رفتم و بعد یک هفته هنوز جواب نگرفتم حتی بازی رو بروز رسانی هم کردم حالا باید چطوری ثبت نام کرد ویا با سازندش واسه ی حل مشکل در ارتباط بود

Mohammad ۱۲ بهمن ۱۳۹۷

سلام موبایل فلش کردم ایدی دارم کد ورود فرانوش کردم چه کار کنم

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام