اکثر موبایل‌های هوشمند سعی می‌کنند تا سطح خوبی از کیفیت صدا و بلندگو در هنگام پخش را به ارمغان آورند.اما گاهی شما از کیفیت بلندگوی گوشی خود رضایت ندارید.خب این می‌تواند چندین دلیل مختلف داشته باشد.گاهی جمع شدن نکات ریز و درشت در کنار یکدیگر موجب میشوند تا نتوان از تمام قابلیت های یک دستگاه استفاده کرد.در این مطلب با ارائه راهکار‌هایی سعی بر آن خواهیم داشت تا بتوانیم با استفاده از بلندگوهای گوشی اندرویدی خود، از گوش دادن به موزیک لذت کافی را ببریم

 

جای اسپیکر گوشی هوشمند شما کجاست

کیفیت بلندگوی گوشی

این قضیه شاید ممکن است خیلی ساده باشد ولی نخستین چیزی که ما در جهت استفاده هرچه بهتر از کیفیت اسپیکر موبایل خود داریم، دانستن محل خروجی اسپیکر‌ها است.

بنابراین شما می‌بایست موبایل خود را در بهترین حالت ممکن قرار داده تا اسپیکر‌ها فضای کافی در جهت پخش داشته باشند.

 

از کیف و محافظ های استاندارد استفاده نمایید

کیفیت بلندگوی گوشی

بسیاری از کیف ها و محافظ هایی که به صورت متفرقه برای موبایل ها طراحی می‌شوند، از استاندارد کافی برخوردار نیستند.سعی کنید  کیف و یا محافظی که تهیه می‌کنید، هیچگونه مزاحمتی برای بلندگو‌های شما به وجود نیاورد.

 

از اپلیکیشن های اکولایزر استفاده نمایید

کیفیت بلندگوی گوشی

تنظیمات پیشفرض بلندگو‌های موبایل(به استثنای موبایل‌های سونی و وان پلاس) به صورت کاملاً ساده تنظیم شده است.هرچند از طریق اپلیکیشن‌های اختصاصی قابل تنظیم می‌باشند اما برای به دست آوردن یک کیفیت عالی، می‌بایست با استفاده از اپلیکیشن های اکولایزر مناسب اقدام به تنظیم نحوه خروجی نمایید.

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه افزایش کیفیت بلندگوی گوشی ها، اپلیکیشن Bass Booster است که با نصب این برنامه، می‌توانید صدای دستگاه اندرویدی خود را باکیفیت‌تر و با وضوح بیشتری نمایید. از طریق این برنامه، صدای دستگاه خود را به طرز شگفت‌آوری باکیفیت‌تر از قبل می‌کنید. با گوش دادن به آهنگ‌های درون دستگاه اندرویدی‌تان بوسیله‌ی هدفون، دریابید که این برنامه چه تاثیری بر روی صدای گوشی‌تان دارد.

دانلود Bass Booster از کافه بازار

 

از یک موزیک پلیر خوب استفاده نمایید

کیفیت بلندگوی گوشی

یکی از را‌ه‌های افزایش قدرت بلندگو‌های شما، استفاده از یک پلیر خوب به جای پلیر پیشفرض موبایل هوشمند شماست. بسیاری از اپلیکیشن‌های پخش کننده موزیک، با تنظیماتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، به هرچه با کیفیت تر شدن صدای پخش موبایل شما کمک خواهند کرد.

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه پخش کننده موزیک Poweramp می‌باشد.این اپلیکیشن با امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، باعث لذت بردن هرچه بیشتر شما از موزیک‌ها خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن Poweramp از کافه بازار

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام