چگونه به کسی که غمگین است بفهمانیم که به او اهمیت می دهیم ؟

حداقل یک بار در زندگی ممکن است برای شما پیش بیاید که کسی به شما نیاز پیدا کند. ممکن است این افراد تجربه ی سختی را در گذشته داشته باشند به عنوان مثال ممکن است فردی که دوست داشته اند را از دست داده باشند. اهمیتی ندارد که دلیل اصلی ناراحتی و غم این افراد چیست، شما در این موقعیت ها باید به خوبی نشان دهید که فرد مناسبی برای درد دل کردن, تکیه کردن و راهنمایی او هستید. باید به راحتی بتوانید به او ثابت کنید که به او اهمیت می دهید. در این مقاله چند راه کار به شما آموزش می دهیم تا بتوانید به چنین افرادی ثابت کنید که به آنها اهمیت می دهید. با ما همراه باشید .

مراحل :

گوش دادن

  1. اگر آنها می خواهند صحبت کنند، به آنها گوش دهید. در حالی که بعضی از مردم پس از یک رویداد دشوار سکوت می کنند, برخی می خواهند با کسی صحبت کند. اگر به آنها گوش دهید می فهمند که یک دوست دلسوز دارند، به آنها بگوئید که هر زمان احساس نیاز کردند می توانید به کمک آنها بروید و به آنها بفهمانید که همیشه حاضر هستید به حرف هایشان گوش دهید. این چنین فکر نکنید که حتما باید پاسخ یا راه حل خوبی داشته باشید – فقطبه اندازه کافی به حرف هایش گوش دهید.
کمک کردن به دوست

کمک کردن به دوست

  1. پیشنهاد کمک در کارهای خانه و یا شغل آنها بدهید. حتی اگر آنها کاری را به عهده ی شما نگذاشتند، خودتان به کمک آنها بروید و سعی کنید فشار زندگی آنها را کمتر کنید. شما حتی می توانید به فروشگاه بروید و خرید های منزل آنها را انجام دهید.
غذا خوردن

غذا خوردن

  1. با هم غذا بخورید یا دوستان خود را به شام دعوت کنید. دعوت به یک وعده غذای خوب با یک فرد خاص، یک راه عالی برای صحبت کردن و نشان دادن محبت شماست. برای مثال، پس از اینکه دوست شما یک عضو خانواده را از دست داد، ممکن است دیگر انگیزه ای برای درست کردن غذا نداشته باشد بنابراین شما می توانید او را به شام دعوت کنید تا بتوانند برای یک لحظه فراموش کنند که چه شرایطی دارند و از این مهمانی لذت ببرند.
تماشای فیلم

تماشای فیلم

  1. یک برنامه ی خاص بچینید و تلاش کنید دوستانتان اتفاق را فراموش کنند. این برنامه می تواند یک سوپرایز جالب باشد، به عنوان مثال می توانید در یک روز گرم تابستان دوستانتان را به رفتن به استخر دعوت کنید یا با دوست های خود همگی با هم به سینما بروید. حتی اگر با آنها صحبت نکنید، بودن شما در کنار این افراد می تواند حال او را بهتر کند.
بهبود حال دوستمان

بهبود حال دوستمان

  1. صبر کنید تا حال آنها بهتر شود. بعضی از موضوعات غم انگیز، مثل مرگ یکی از عزیزان، زمان می برد تا درد آن کم شود. دوست شما ممکن است عصبانی یا افسرده باشد، و وقتی که احساس ناراحتی می کند، ممکن است بخواهد از دوستان خود دور باشد. موضوع را شخصی نکنید. بدانید که شما با دوست خود وقت می گذرانید تا باعث شود او احساس بهبود و صمیمیت با شما داشته باشد. برای دوباره درست شدن شرایط باید کمی صبر داشته باشید.
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام