هر روز در جهان پیرامون ما اتفاقات زیادی می‌افتد که برخی از آن‌ها ممکن است با زندگی ما ارتباط داشته باشند. اما تشخیص اخبار مرتبط با ما در بین انبوه اخبار منتشر شده کار دشواری به نظر می‌رسد. امروزه اکثر افراد در کانال‌های تلگرامی و گروه‌های خبری عضو هستند و اخبار زیادی را دنبال می‌کنند که معلوم نیست هرکدام از آن‌ها چه میزان صحت و سقم داشته باشند. بنابراین اگر نتوانید برای اخباری که هر روز دریافت می‌کنید برنامه‌ریزی درستی داشته باشید، حجم انبوه اطلاعات به مرور زمان ذهن شما را فرسوده خواهد کرد.

هزاران سایت خبری وجود دارد و شما برای اینکه بتوانید از بین آن‌ها یک سایت مناسب را انتخاب کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید. نکته‌ی اول به روز بودن است. اخبار جدید در زمینه‌هایی که مورد علاقه‌ی شما است باید سریعاً اطلاع‌رسانی شوند. اما برخی سایت‌ها به قدری دیر اخبار را منتشر می‌کنند که شما تا قبل از مطالعه‌ی آن در سایت مربوطه، از تمام اطرافیانتان جزییات را شنیده‌اید! شما حق دارید در هر ساعت از شبانه روز در جریان آخرین اخبار قرار بگیرید و یا مهم‌ترین اخبار در ۲۴ ساعت گذاشته را با جزییات آن بدانید. اخبار لحظه‌ای همیشه جذاب‌تر از سایر اخبار به نظر می‌رسند؛ به ویژه آن که اطلاع از اخبار برای کسب و کار یا زندگی شما اهمیت استراتژیک داشته باشد.

جدیدترین اخبار ایران و جهان در یک سایت!

نکته‌ی مهم دیگری که باید در انتخاب یک سایت مرجع خبری مدنظر قرار دهید پوشش کامل اخبار است. برخی از سایت‌ها فقط اخبار ایران را پوشش می‌دهند و برخی دیگر درباره‌ی اخبار جدید ایران و جهان خبر منتشر می‌کنند. هم‌چنین برخی از سایت‌ها ممکن است فقط به اخبار سیاسی توجه نشان دهند و این در حالی است که شما مایلید اخبار جدید ورزشی یا اخباری در زمینه‌ی فرهنگ، حوادث، جامعه و سایر زمینه‌ها را نیز مطالعه کنید؛ بنابراین جامعیت خبری سایتی که می‌خواهید انتخاب کنید، اهمیت زیادی دارد. 

برخی از سایت‌های خبری فقط برای اینکه بتوانند همیشه در صدر نتایج جستجوی خبری گوگل باقی بمانند، اخبار مهم و غیر مهم را پوشش می‌دهند و این ممکن است خوشایند شما نباشد. به عنوان مثال ممکن است خبری درباره فردی که در یکی از ایالت‌های امریکا بر اثر گزیدگی مار فوت کرده، برای شما چندان مهم نباشد. بنابراین سایتی را باید انتخاب کنید که در عین اینکه آخرین اخبار را پوشش می‌دهد، آن‌ها را بر اساس اهمیت رده‌بندی کند. اخبار روز معمولاً مهم‌ترین اخبار یک شبانه‌روز هستند و در عوض اخبار لحظه‌ای می‌تواند اعم از هر خبر مهم یا غیر مهمی باشد که در لحظه اتفاق افتاده است. 

در هر سن و با هر مشغله‌ای که باشید، به هر حال ممکن است یکی از موضوعات برای شما مهم‌تر از سایر موضوعات باشد. مثلاً اگر بیشتر از همه می‌خواهید در جریان اخبار جدید ورزشی قرار بگیرید، بهتر است یک سایت خبری ورزشی را انتخاب کنید. برخی از افراد تمایل دارند در جریان آخرین اخبار حوادث قرار گیرند؛ بنابراین باید به دنبال سایتی باشند که اخبار حوادث را بیشتر از همه پوشش می‌دهد. البته برخی دیگر از افراد هستند که می‌خواهند همیشه در جریان آخرین اخبار در تمام موضوعات قرار بگیرند. بنابراین انتخاب سایتی که بتواند در همه‌ی زمینه‌ها به طور متعادل اخبار را به صورت قوی پوشش دهد، اهمیت زیادی برای آن‌ها دارد.

سایت‌های خبری زیادی در ایران وجود دارد که هرکدام بسته به اهدافی که دنبال می‌کنند، اخبار را پوشش می‌دهند. یکی از سایت‌هایی که از جامعیت نسبتاً خوبی برخوردار است، سایت اخبار تاپ است. در صفحه‌ی اول این سایت جدیدترین اخبار به صورت تیتروار در کادرهایی قرار دارند. این کادرها که هرکدام در بردارنده‌ی یک موضوع است، شما را در جریان آخرین خبرهای مهم درباره‌ی آن موضوع قرار می‌دهد. 

سایت اخبار تاپ به دلیل پوشش همه جانبه‌ی اخبار در زمینه‌های مختلف شما را از مراجعه به چندین سایت خبری بی نیاز می‌کند و شما حتی برای مشاهده‌ی آخرین اخبار قیمت ارز و نوسانات دلار و بازار خودرو نیازی نیست به چند سایت دیگر مراجعه کنید. ظاهر زیبا و البته ساده‌ی سایت اخبار تاپ و استفاده از رنگ‌های ملایم و آرامش بخش، شما را از سردرگمی در میان انبوه خبرها نجات می‌دهد به گونه‌ای که برای مدت طولانی می‌توانید اخبار را در سایت مطالعه کنید بدون آن که چشمان شما احساس خستگی کند. هم‌چنین منابع خبری که مورد استفاده‌ی این سایت قرار می‌گیرد، همگی از منابع معتبر داخلی و بین‌المللی هستند و این امر باعث می‌شود که دیگر نگران دروغ بودن یا خدشه‌دار بودن اخبار نباشید. 

سایت اخبار تاپ فعالیت خود را از مهرماه ۹۵ آغاز کرده و هم اکنون مرجع بسیاری از افراد و گروه‌های خبری است. اگر هنوز یک سایت مشخص خبری را برای خود انتخاب نکرده‌اید ما به شما سایتاخبار تاپ را پیشنهاد می‌دهیم. با دنبال کردن این سایت می‌توانید در واقع صدها سایت خبری دیگر را در یک سایت دنبال کنید و از پراکنده شدن تمرکز و انرژی و زمانتان جلوگیری کنید.

 

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها : ،

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام