کاربردی ترین ترفندهای کیبورد

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰
  • 169 views
  • 0

امروزه برای اینکه بتوان یک سری کارها را سریع تر انجام داد کاربران از ترفندهای مختلف استفاده می‌کنند تا به کمک کیبورد خود کارها را سریع‌تر انجام دهند، قابلیت ها و ترفند های زیادی وجود دارد که در هنگام تایپ کردن و استفاده از کیبورد می توانید از آن ها کمک بگیرید. در این پست قصد داریم انواع مختلف این ترفندها را معرفی کنیم تا شما نیز بتوانید از قابلیت های مختلف کیبورد استفاده کنید.

یکی از رایج ترین کارهایی که میتوان در نوشتن متن انجام داد کشیدن حروف مختلف است و بسیاری از کاربران برای زیباسازی متن خود از این حرکت استفاده می کنند، برای انجام این حرکت کافیست کیبورد خود را روی فارسی تنظیم کنید، سپس حرف مورد نظر خود را تایپ کرده و کلید ترکیبی Shift+J را فشار دهید تا کلمه مورد نظر کشیده شود.

باید گفت کلید های ترکیبی زیادی وجود دارد که در ویندوز به کمک آنها می توانید به بخش های مختلف سریعتر دسترسی داشته باشید البته در ویندوز های مختلف ممکن است کمی تفاوت وجود داشته باشد ولی در بسیاری از آنها بیشتر این کلید ها ثابت است. برای مثال شما می‌توانید با نگه داشتن کلید Windows + E پنجره MyComputer را فعال کنید.

یا اگر Widnows + R را همزمان فشار دهید مشاهده میکنید Run در سیستم اجرا میشود.

شاید بخواهید در ویندوز عملیات جستجو را بین تمامی فایل ها انجام دهید در این صورت می توانید از کلید ترکیبی Windows + F استفاده کنید، تا به سرعت Search برای شما اجرا شود.

ترفند جالب دیگری وجود دارد که با کمک آن می توانید ویندوز خود را به راحتی خاموش یا ری استارت یا در حالت استندبای قرار دهید، با نگهه داشتن کلیدهای ALT + F4 پنجره ای برای شما باز خواهد شد که به راحتی میتوانید کامپیوتر را خاموش یا ری استارت کنید.

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام