ترفندهای ویندوز ۱۱

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰
  • 264 views
  • 0

ویندوز 11 جدیدترین سیستم عاملی است که توسط مایکروسافت عرضه شده و در خود قابلیت های بسیاری دارد، و به کمک این قابلیت ها میتوانید دسترسی سریعتری به بخش های مختلف ویندوز داشته باشید. ممکن است خیلی از کاربران هنوز ویندوز 11 را به دلایلی نصب نکرده باشند اما اگر شما جزو افرادی هستید که این ویندوز فوق العاده را نصب کرده پس به کمک این پست میتوانید از چند ترفند جالب آن باخبر شوید. ۱۱ مورد مهم برای تنظیم کردن لپ تاپ ویندوز ۱۰ را نیز از دست ندهید.

قسمتی که در ویندوز 11 اضافه شده و میتوانید از آن استفاده کنید ویجت ها خواهد بود بطوری که باز زدن کلیدهای ترکیبی Windows + W پنجره ویجت ها برایتان نمایان میشود البته برای استفاده از آن باید توی مایکروسافت اکانتتون وارد شده باشید. این قسمت بطور کامل آب و هوا، اخبار را نشان خواهد داد، البته میتوانید ویجت های دیگری را اضافه کنید.

ترفند بعدی کلید ترکیبی Windows + A می باشد. البته باید توجه داشته باشید این کلید ترکیبی در ویندوز 10 نیز وجود داشته و در ویندوز 11 ظاهر متفاوت تری را داراست، و در ویندوز 10 شما با زدن این کلید ترکیبی میتوانید نوتیفیکیشن ها را نیز مشاهده کنید. اما در نسخه جدید این حالت تغییر کرده و نوتیفیکیشن ها رو هم وقتی روی ساعت کلیک کنید میتوانید مشاهده نمایید.

اما اگر بخواهید در ویندوز 11 فقط به نوتیفیکیشن ها دسترسی داشته باشید کافیست از کلیدهای ترکیبی Windows + N استفاده کنید تا پنجره مربوط به آن باز شود.

قابلیت جدیدی که در ویندوز 11 اضافه شده این است که میتوانید موقعیت پنجره های فعال در ویندوز را مشخص کنید، بطور که با زدن کلیدهای ترکیبی Windows + Z پنجره ای کوچیک در کنار صفحه فعال ویندوز نمایان میشود به شما این اجازه را میدهد تا موقعیت دقیق پنجره ها را بطور کامل مشخص کنید مثلا در گوشه سمت راست قرار بگیرد یا پایین سمت چپ قرار بگیرد.

اگر بخواهیم ویندوز 11 را با دیگر نسخه های ویندوز مقایسه کنیم مطمعنا قابلیت های بیشتری در ویندوز 11 وجود دارد میتوانید از آنها برای راحتی کار خود استفاده کنید، یکی دیگر از قابلیت ها استفاده از حالت نمایش مدرن است، با رفتن به بخش تنظیمات سپس بخش سیستم و زیر منوی نمایشگر میتوانید حالت نور شب را فعال کنید. همچنین با تنظیم میزان شدت نور میتوانید رنگ های گرم تری در نمایشگر داشته باشید.

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام