همانطور که می‌دانید، قبل از ورود به دسکتاپ در ویندوز 10، یک صفحه لاگین نمایان خواهد شد که به وسیله انتخاب کاربر و رمز عبور توانایی ورود به صفحه دسکتاپ کامپیوتر خود را پیدا می‌کنید.  این صفحه لاگین دارای یک پس زمینه می‌باشد که به هیچ عنوان از طریق خود ویندوز قابل تغییر نخواهد بود. اما توسعه دهندگان ویندوز 10، با ارائه یک برنامه کاربردی این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که به راحتی از تصاویر مدنظر خود برای عکس زمینه صفحه لاگین استفاده نمایند.

Windows 10 Login Screen Background Changer نام نرم افزار مدنظر ما می باشد که به صورت رایگان از طریق این لینک قابل دانلود خواهد بود.

پس از دریافت این برنامه، وارد فولدر GUI شوید. بر روی فایل W10 Logon BG Changer.exe کلیک راست کرده و سپس گزینه Run it as Administrator را انتخاب نمایید. در ابتدای برنامه، یک پیغام مبنی بر آن برای شما ظاهر خواهد شد که برنامه هیچ مسئولیتی در قبال به وجود آمدن مشکل در ویندوز شما را قبول نخواهد کرد. که با توجه به آنکه تا کنون در نسخه جدید این برنامه مشکلی گزارش نشده است، بعید به نظر میرسد که اینگونه باشد.

1 – نخستین گزینه این برنامه مربوط به انتخاب یک تصویر برای پس زمینه صفحه لاگین می‌باشد. جهت انتخاب عکس مدنظر، بر روی دکمه Browse کنار گزینه Background filename appears here کلیک نمایید

2 – با استفاده از گزینه دوم نیز قادر خواهید بود تا تنها یک رنگ را برای این صفحه انتخاب نمایید. برای این کار بر روی دکمه Color کنار گزینه Pick a color کلیک نمایید.

3 – از طریق گزینه Image scaling نیز می‌توانید اندازه نمایش عکس مدنظرتان را مشخص نمایید.

4 – در انتها نیز بر روی دکمه Apply Changes کلیک نمایید تا تغییرات انجام شده شما بر روی سیستم اعمال شوند.

 

W10-Logon-BG-Changer

win10-login-screen

چه امتیازی می دهید؟
5 / 3.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 1 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

امیرحسین ۲۴ تیر ۱۳۹۵

ایول دمت گرم

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام