استوری یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام است.همانطور که همه ی ما میدانیم، اینستاگرام از همان ابتدای کار تمام تمرکز خود را بر روی پلتفرم موبایل و اپلیکیشن گذاشته و نسخه ی تحت وب آن همواره مورد اجحاف قرار گرفته است. این نابرابری زمانی پر رنگ تر می شود که مشاهده می کنید در وبسایت اینستاگرام هیچ خبری از قابلیت پرطرفدار استوری نیست! با این حال، خوشبختانه ما راهی را پیدا کرده ایم که با استفاده از آن قادر خواهید بود به راحتی از طریق کامپیوتر و مرورگر کروم خود نسبت به مشاهده ی استوری های اینستاگرام اقدام کنید. به شدت پیشنهاد می کنیم که ادامه ی مطلب را مطالعه کرده و این ترفند را اجرایی کنید زیراکه قرار است بزودی ترفندهای بسیار جالب تر دیگری را به شما معرفی کنیم که همگی به این مطلب وابسته هستند. با ما همراه باشید.

 

چگونه استوری های اینستاگرام را از طریق وب و در داخل کامپیوتر مشاهده کنید؟

 

اول از هر چیزی نیاز است که مرورگر گوگل کروم بر روی کامپیوتر شما نصب باشد. اگر اینطور نیست می توانید به راحتی با یک جستجوی ساده در اینترنت، آخرین نسخه ی کروم را دریافت کرده و بر روی سیستم خود نصب نمایید.

هم اکنون نوبت به نصب افزونه ای می رسد که مخصوص مشاهده ی استوری های اینستاگرام طراحی شده است. این افزونه Chrome IG story نام دارد و می توانید آن را بصورت رایگان از داخل وب استور گوگل کروم دریافت نمایید.

بعد از دانلود و نصب افزونه بر روی مرورگر، کافیست وبسایت اینستاگرام را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. مشاهده خواهید کرد که تمام استوری های فعال همچون اپلیکیشن این شبکه اجتماعی، داخل نواری در بالای صفحه نمایش داده می شوند.

 

استوری های اینستاگرام

 

جهت مشاهده ی یک استوری کافیست بر روی آن کلیک کنید. اگر استوری مربوطه شامل چندین عکس یا ویدیو باشد می توانید با استفاده کلیدهای راست یا چپ بر روی کیبورد یا کلیک موس روی علامت پیکان راست یا چپ بر روی صفحه، به مشاهده همه ی آنها بپردازید. البته ظاهراً در نسخه ی جدید این افزونه نیاز است که موس را به سمت راست یا چپ بکشید و خبری از آیکون های راست یا چپ نیست.

 

مشاهده استوری در کامپیوتر

 

اما بهترین و جالب ترین قسمت استفاده از افزونه ی مذکور، اینجا است که مشاهده ی استوری بصورت مخفی انجام می شود و شخص مربوطه متوجه نمی شود که استوری او را باز کرده و دیده اید! از این بهتر هم مگر می شود؟! شما نیز می توانید با اجرایی کردن این ترفند ساده اما بسیار جذاب، دوستان خود را شگفت زده کنید. امیدوارم که از این ترفند نهایت لذت را برده باشید و همچنین منتظر سایر ترفندهای اینستاگرامی ما باشید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 3.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 3 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

zahra ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

باسلام ..من گوگل کروم رو نصب کردم و افزونه رو اما وارد حساب کاربریم میشم استوری ها نمیان

پارسا عباسی ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

سلام، در هفته های اخیر اینستاگرام دست به تغییرات مختلفی در سرویس های جانبی خودش زده، احتمالش وجود داره که این پلاگین هم فعلاً از کار افتاده باشه

در هر صورت ابتدا از فعال بودن افزونه در مرورگر خودتون مطمئن بشید، یعنی آیکونش را در بالا سمت راست صفحه مشاهده کنید

zahra ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

ممنون از پاسختون .ایکنش رو مشاهده نکردم دوباره فعال کردم اما بی فایده بود.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام