چگونه اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی ویندوز 10 نصب کنیم؟

اینستاگرام از همان ابتدا تمام تمرکز خود را بر روی پلتفرم موبایل و نسخه های اندروید و آی او اس گذاشته است تا حدی که نسخه تحت وب آن هنوز هم از بسیاری قابلیت های این شبکه اجتماعی پشتیبانی نمی کند. با این حال تاکنون با استفاده از افزونه ها و برنامه های جانبی راه های مختلفی را جهت دسترسی و کار با اینستاگرام در کامپیوتر برایتان شرح داده ایم اما اینبار قضیه کاملاً فرق دارد. زیراکه مدتی است اینستاگرام نسخه ی رسمی اپلیکیشن خود را برای ویندوز 10 منتشر کرده و از این پس می توانید دقیقاً مشابه نسخه ی اسمارت فون ها به کار با اینستاگرام در دسکتاپ بپردازید. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ی نصب اپلیکیشن اینستاگرام در ویندوز 10 و شروع کار با آن آشنا کنیم. ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

 

اول از هر چیزی وارد برنامه فروشگاه (Store) ویندوز 10 شده و در نوار جستجوی بالای صفحه نام Instagram را تایپ نمایید. بر روی نتیجه ای که ظاهر می شود کلیک کنید.

 

چگونه اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی ویندوز 10 نصب کنیم؟

 

در صفحه ی جزئیات برنامه بر روی دکمه ی نصب (Install) کلیک کنید.

 

 

اپلیکیشن شروع به دانلود می شود و تا پایان دریافت کامل و نصب آن منتظر بمانید.

 

 

بعد از اتمام کار بر روی دکمه ی باز کردن (Open) کلیک کنید تا اپلیکیشن اینستاگرام آغاز به کار کند.

 

 

در داخل اپلیکیشن اینستاگرام اگر تاکنون عضو این شبکه اجتماعی شده اید کافیست در پایین صفحه بر روی لینک Sign In در کنار متن Already have an account? کلیک کنید. اگر هم قصد دارید تا یک اکانت جدید بسازید کافیست روی لینک Sign Up With Phone or Email کلیک کنید و با وارد کردن مشخصات مورد نیاز، به عضویت در این شبکه اجتماعی در آیید.

 

 

هم اکنون در صفحه ی ورود کافیست در فیلد اول شماره موبایل، نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کرده و در فیلد دوم رمز عبور حساب خود را وارد نمایید. در آخر روی دکمه ی Login کلیک کنید.

 

 

اگر قابلیت احراز هویت دو مرحله ای را برای حساب خود فعال کرده باشید نیاز است که یک مرحله ی دیگر را بگذرانید. در این مرحله یک کد شش رقمی به شماره موبایلی که در اینستاگرام ثبت کرده اید ارسال شده و نیاز است که آن را وارد فیلد Security Code کنید. در آخر روی دکمه ی Confrim کلیک نمایید.

 

 

حال وارد حساب خود خواهید شد و محیطی دقیقاً مشابه به اپلیکیشن موبایل اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد. یعنی در نوار بالایی دکمه های استوری، دایرکت و رفرش، در نوار پایین تب های خانه، جستجو، فعالیت ها (لایک ها، تقاضای دوستی و…) و پروفایل را مشاهده خواهید کرد.

 

 

اکنون می توانید از کار با اینستاگرام در دسکتاپ خود نهایت لذت را ببرید. امیدوارم که این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 2.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 6 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

فاطمه ۱۱ مهر ۱۳۹۶

استور من کار نمیکنه وقتی بازش میکنم دوتا گزینه میاد یکی ابی رنگه که نوشته رفرش د پیج و یکی دیگش هم نوشته ریپورت دیز پرابلم شما میدونید چکار باید کرد؟
یه جا خوندم گفته بود برو تو تنظیمات کشورتو بزار نیجریه و بعد برنامه رو ریست کن ولی فایده نداشت صفحه روت باز میشه همون سیاه رنگه ممنون میشم بتونید کمکم کنید.

امیر محمد ۱۱ مهر ۱۳۹۶

سلام

وقت بخیر

چند تا راه میگم شاید درستش کنه:

برنامه رو پاک کنید و دوباره از استور نصبش کنید

کشورتونو در ویندوز و از بخش تنظیمات به uk یا us تغییر بدید

آی پی خودتونو به کشوری دیگر تغییر بدید

fara ۲۸ مهر ۱۳۹۷

سلام من کشورم us هس استور ک باز میکنه دوتاگزینه داره یکی رفرش و یکی چک نت چیکار کنم؟

فرزانه ۲۴ مهر ۱۳۹۸

برای من فروشگاه باز نمیشه. باید چکار کنم

mostafa ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من این برنامه رو نصب کردم فقط میتونم عکس یا ای جی تی وی اپلود کنم برنامه گرید (شبیه ساز اینستاگرام) رو هم دارم تو اون هم ارور اپلود رو میده میشه کمکم کنید

سوگل ۱۹ دی ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر من وقتی اینستا رو نصب میکنم نسخه ی اصلی رو برام نمیاره و گزینه ی استوری رو هم نداره ممنون میشم راهنمایی کنید

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام