رشاضافه شدن قابلیت ارسال لینک های وب و تصاویر کامل به دایرکت اینستاگرام

مدتی است که اینستاگرام تصمیم گرفته قابلیت های جدیدتر و کاربردی تری را به بخش دایرکت اپلیکیشن خود اضافه کند اما هنوز هم موارد مهمی وجود دارد که باید زودتر برای آنها چاره ای اندیشیده شود. خوشبختانه از امروز با انتشار آپدیت جدید اپلیکیشن اینستاگرام دو امکان بسیار مهم به بخش دایرکت این شبکه اجتماعی اضافه گردیده است. راستش را بخواهید اینستاگرام این بار هم آخر از همه عمل کرده و قابلیتی که مدت ها در برخی پیام رسان ها مثل تلگرام وجود داشت را تازه به برنامه خود اضافه کرده است. یعنی از این پس قادر خواهید بود لینک های وب را بصورت دایرکت برای مخاطب خود ارسال کرده و همچنین پیش نمایشی از لینک مربوطه را در همان صفحه چت مشاهده نمایید. مورد بسیار مهم دیگری که بیشتر می توان آن را بهبود قابلیت های گذشته دانست، امکان ارسال تصاویر کامل در دایرکت است. همانطور که مطلع هستید تاکنون مجبور بودید تا تصاویر موردنظر خود را به سایز مربع برش داده و سپس از طریق دایرکت برای فرد موردنظر خود ارسال کنید. اما از امروز می توان هر تصویری با هر اندازه ای را از این طریق ارسال کرد. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این دو ویژگی جدید و کاربردی اینستاگرام آشنا کنیم.

 

شما به راحتی می توانید لینک وبسایت موردنظر خود را در دایرکت اینستاگرام تایپ یا کپی کرده و ارسال نمایید. مشاهده خواهید کرد که علاوه بر لینک مربوطه، تصویر اصلی، عنوان و خلاصه ای از متن نیز بصورت پیش نمایش ظاهر می شود. البته مدت زیادی است که مشابه این قابلیت را در پیام رسان تلگرام دیده ایم و به احتمال زیاد برایتان ظاهر جدیدی نخواهد داشت.

 

 

و مهمتر از همه اینکه از شر محدودیت مزخرف اینستاگرام برای سایز عکس ها راحت شدید! در ماه های گذشته اینستاگرام تصمیم گرفت که این محدودیت مربعی بودن تصویر را از روی پست های کاربران بردارد اما تا همین امروز این محدودیت در بخش دایرکت به چشم میخورد. خوشبختانه از این پس قادر خواهید بود به راحتی به ارسال تصویر یا ویدیوی موردنظر خود با سایز اصلی آن بپردازید و تا حد زیادی در وقت و روان (!) خود صرفه جویی کنید.

 

 

اگر علاقه مند شدید که این قابلیت های جدید را امتحان کنید کافیست که آخرین آپدیت اینستاگرام را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت کرده و سپس بر روی اسمارت فون خود نصب نمایید. البته توجه داشته باشید که در روزهای نخست ممکن است این قابلیت ها هنوز برای منطقه ی جغرافیایی شما فعال نشده باشد اما بزودی این امکانات در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 2 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

عبدالصمد ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

عالی هست

احمدی ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

بیست هست

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام