پیشتازان اسمارت فون های ۲۰۱۶ را بشناسید!

سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵
  • 1,907 views
  • 0

خرید گوشی هوشمند آسان است! آسان تر از آن چه که تصور کنید. اگر می خواهید از سیستم عامل iOS بهره مند شوید به سادگی می توانید یکی از محصولات خانواده اپل را انتخاب کنید. اما اگر اندروید اولین انتخاب شما است بهتر است کمی بیشتر تامل کنید. بازار اسمارت فون های اندرویدی پر رقابت است و انتخاب محصول مناسب به جهت قیمت، کارایی، عمر مفید استفاده از آن ها و…کمی دشوار شده است. همه ساله این رقابت با اعلام بهترین اسمارت فون ها به اتمام می رسد و انتخاب بهترین دستگاه اندرویدی برای کاربران ساده تر از قبل میشود. با نزدیک شدن به پایان سال 2016 افراد زیادی به نقد و بررسی و انتخاب بهترین گوشی های هوشمند و پیشتاز در این رقابت سنگین میپردازند. شما نیز برای خریدی موفق و هوشمندانه تر بهتر است پیشتازان اسمارت فون های سال 2016 را بشناسید!

 

بهترین اسمارت فون های سال 2016

the Best Android Smartphone in 2016

 

با این که دلایل برتری آیفون نسبت به اندروید زیاد است؛ اما اندروید همچنان در صدر قرار گرفته است. معرفی گوشی های هوشمند و پیشرفته از سوی کمپانی سامسونگ سبب شده است که بازار iOS در سال های اخیر تغییرات زیادی داشته باشد. در این مطلب بهترین گوشی ها را از حیث پراهمیت ترین قابلیت در اسمارت فون ها معرفی می کنیم.

 

پیشتاز بهترین طراحی در گوشی های اندروید

مقایسه مختصری میان گوشی های فعلی و اخبار موجود نظیر معرفی گلکسی نوت 7 که به تازگی منتشر شده است ما را به این نتیجه رساند که LG G5 یکی از خاص ترین طراحی ها را به ویژه به خاطر دوربین سلفی خود دارد. همچنین این گوشی پیشتاز با کیفیت ترین دوربین در میان سایر رقبا می باشد. امکان تعویض باتری با ماژول های پیش بینی شده در دستگاه بدون نیاز به تکنسین از جمله قابلیت های چشمگیر این سری اندرویدی ال جی بوده است.

 

پیشتاز بیشترین عمر باتری در گوشی های اندروید

اغلب گوشی های اندروید با مصرف باتری 2 تا 3 هزار میلی آمپر در ساعت عرضه میشوند؛ یکی از شاخصه های مهم در خرید اسمارت فون عمر مفید باتری و نگهداری شارژ می باشد. با مقیسه مختصری که در میان گوشی های اندرویدی 2016 انجام داده ایم جای شکی باقی نماند که Blu Energy X LTE بیشترین ظرفیت نگهداری شارژ و تامین عمر مفید باتری را دارد. محصولی که با استفاده از آن کمتر به کالیبره کردن باتری و راهکار های مشابه با آن نیاز پیدا می کنید.

 

بهترین اسمارت فون های سال 2016

 

پیشتاز به روزرسانی سیستم عامل در گوشی های اندروید

یکی از بخش هایی که کاربران را در اسمارت فون آزار می دهد به روزرسانی مداوم سیستم عامل می باشد. سری Nexus 6P از هواوی بهترین انتخاب به جهت به روزرسانی خودکار سیستم عامل می باشد. اسپیکر های قوی و کاربردی، اسکرین جذاب و حسگر انگشت پیشرفته از جمله امکانات دیگر نکسوس 6 پی می باشد.

 

پیشتاز مجهزترین های گوشی های اندروید

اگر قیمت گوشی اندروید چندان مدنظر شما نیست بدون شک می توان گفت که جدیدترین محصولات سامسونگ در صدر مجهزترین و کامل ترین اسمارت فون های اندرویدی قرار میگیرند. در سال 2016 و با انتشار گلکسی اس 7 می توان گفت که پیشتاز مجهزترین اسمارت فون اندرویدی سامسونگ گلکسی اس 7 اج می باشد.

عمر مفید باتری و نماش چندگانه در این دستگاه از قابلیت های جدیدتر این سری نسبت به سری های قدیمی S از سامسونگ می باشد.

 

پیشتاز اقتصادی ترین گوشی اندروید

آیا می دانستید که با کمتر از صد دلار می توان کامل ترین گوشی اندروید را به لحاظ امکانات رایج خریداری کرد؟ در این گروه نیز همچنان Blue پیشتاز است و گوشی Blu Advance 5.0 با 8 گیگابایت حافظه داخلی و امکان ارتقا آن تا 64 گیگ به عنوان اقتصادی ترین گوشی اندرویدی در بازار پیشتازان اسمارت فون های 2016 شناخته شده است.

 

بهترین اسمارت فون های سال 2016

 

اگر قصد دارید بیش از 100 دلار برای گوشی اندروید خود و تا سقف 200 دلار هزینه کنید، Honor 5X دو سیم کارته با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و قدرت فیلمبرداری با کیفیت 1080p بهترین انتخاب خواهد بود. تنها نکته منفی در این گوشی سیستم عامل قدیمی 5.1 آب نبات چوبی می باشد که هنوز ارتقا پیدا نکرده است.

بهترین اسمارت فون های سال 2016

 

تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید

با تجربه ای که در استفاده از گوشی های هوشمند مختلف در سال 2016 داشته اید کدام یک از این غول های قدرتمند را به عنوان پیشتاز پیشنهاد می دهید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام