نصب برنامه WhatsApp دسکتاپ در ویندوز ۱۰

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶
  • 10,155 views
  • 0

واتس آپ رسمی برای ویندوز 10 و ویندوز 8 منتشر شده است، به این معنی که کاربران ویندوز 10 و ویندوز 8 می توانند از WhatsApp در دسکتاپ ویندوز استفاده کنند بدون نیاز به باز کردن یک مرورگر وب. آموزش دانلود نرم افزار واتس آپ برای کامپیوتر را برای شما قرار داده ایم.

واتس آپ برای ویندوز 10

این روز ها به علت مسدود شدن تلگرام (البته به صورت موقت) کاربران علاقه به استفاده از دیگر پیام رسانان جایگزین تلگرام از جمله واتس آپ را داردند. اگر چه WhatsApp برای ویندوز دسک تاپ سریع و پاسخگو است بر خلاف WhatsApp برای وب، اما هنوز امکانات کاملی را ارائه نمی دهد. اگر شما هر روز مقدار زیادی از وقت خود را در مقابل یک رایانه شخصی سپری می کنید و نیاز دارید که پیام های واتس آپ را مطالعه و پاسخ دهید با ما همراه باشید برای نصب واتس آپ بر روی کامپیوتر شخصی خود.

نصب واتساپ در ویندوز 10 کامپیوتر

واتس آپ کامپیوتر در حال حاضر برای انواع 32 بیتی یا 64 بیتی ویندوز 10 و ویندوز 8 در دسترس است. برای نصب واتس آپ بر روی کامپیوتر شخصی خود مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله 1: اولین قدم برای دانلود WhatsApp و نصب آن بر روی دسکتاپ ویندوز. به این صفحه دانلود وبسایت واتس آپ (https://www.whatsapp.com/download) مراجعه کنید و برای دانلود فایل نصب روی دکمه دانلود برای ویندوز کلیک کنید.

مرحله 2: هنگامی که فایل راه اندازی WhatsApp روی کامپیوتر شما دانلود شد ، روی فایل نصبی دوبار کلیک کنید تا راه اندازی شود و صفحه زیر را با یک کد QR ببینید.

مرحله 3: در حال حاضر، بر روی گوشی های هوشمند خود، برنامه WhatsApp را راه اندازی کنید و مطمئن شوید که گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل است.

مرحله 4: بر روی گوشی خود، برنامه WhatsApp را باز کنید، روی تنظیمات (iPhone) یا منو (Windows Phone & Android) ضربه بزنید، سپس روی گزینه WhatsApp Web برای باز کردن اسکنر QR کد ضربه بزنید.

مرحله 5: با استفاده از گوشی هوشمند خود، کد QR را که در دسکتاپ ویندوز 10 نشان داده شده اسکن کنید و سپس دکمه OK، یا دکمه مشابه را برای تایید اسکن کلیک کنید. برنامه واتس آپ بر روی گوشی شما، اطلاعات اسکن شده را به سرورهای WhatsApp ارسال می کند، و برنامه WhatsApp بر روی دسکتاپ ویندوز 10 باید فعال خواهد شد!

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام