روش های کسب درآمد از ربات های تلگرامی

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶
  • 10,186 views
  • 2

و اما در این مطلب به روش های کسب درآمد از طریق ربات ها خواهیم پرداخت. همانطور که در مطلب پیشین هم اشاره کردیم کسب درآمد به کمک ربات های تلگرامی بسیار گسترده خواهد بود و هیچگونه محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت.

در این روش همه چیز به ایده ای که آن را به صورت یک ربات تلگرام پیاده سازی می کنید بستگی دارد. ممکن است ایده ی شما به صورت مستقیم با نقل و انتقال پول سر و کار داشته باشد یا اینکه با استفاده از روش های جانبی نسبت به کسب درآمد اقدام کنید. با ترفندها همراه باشید!

روش های کسب درآمد از ربات های تلگرامی

به صورت کلی ربات های تلگرامی را می توان بر اساس نوع کسب در آمد به بخش های زیر تقسیم کرد:

1- ربات های اقتصادی (کسب درآمد به صورت مستقیم)

منظور از اقتصادی این است که ربات شما به صورت مستقیم با کسب درآمد و نقل و انتقال پول همراه است. یعنی به ازای عرضه ی خدماتی به مشتریان از آنها مبلغ معینی را دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال می توان به ربات های فروش شارژ سیم کارت یا فروش اکانت های اینترنتی مختلف اشاره کرد. همچنین ربات هایی که برای استفاده از تمام بخش های آن نیاز به تهیه ی حق اشتراک است در همین دسته قرار می گیرند.

2- ربات های شامل خدمات افزوده

در اینگونه ربات ها شما می توانید یک سری سرویس های اضافی را برای کاربران در نظر بگیرید که جهت استفاده از آنها نیاز به پرداخت مبلغ تعیین شده باشد. یعنی به ازای عرضه ی خدمات افزوده ای به کاربران، از آنها پول دریافت می کنید. به عنوان مثال می توانید ربات معروف تبدیل متن به گفتار آریانا را در نظر بگیرید. این ربات، تبدیل متن به گفتار را برای دو نسخه از صداهای خود به صورت رایگان عرضه می کند اما برای استفاده از صداهای ویژه تر نیاز دارید تا میزان سکه های موردنیاز را خریداری و استفاده کنید. از آنجایی که سرویس کلی عرضه شده برای کاربران رایگان خواهد بود و تنها برای استفاده از موارد اضافه دلخواه نیاز به پرداخت پول خواهند داشت، معمولاً این ربات ها می توانند طیف مخاطبان بیشتری را جذب کنند. با این وجود کسب درآمد از آنها نیز با توجه به خدمات جذابی که قرار است ارائه کنید ممکن است چندین برابر بیشتر از روش حق اشتراک کلی باشد. برای استفاده از این روش نیاز است تا همان ابتدای کار و هنگام ایده پردازی به اینگونه خدمات افزوده فکر کنید. به عنوان مثال اگر قصد ساخت یک بازی بر بستر ربات های تلگرامی را دارید می توانید برخی آیتم های اضافه ای را در بازی خود در نظر بگیرید که برای کسب آنها نیاز به خریداری یکی از بسته های تعبیه شده و در نتیجه پرداخت پول خواهد بود.

3- ربات های حاوی تبلیغات

و اما حتی اگر قصد دارید ربات خود را به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران تلگرامی قرار دهید هم قادر به کسب درآمد خواهید بود. شما می توانید با انتشار انواع تبلیغات از طریق ربات خود نسبت به کسب درآمد قابل توجهی اقدام کنید. البته اگر بخواهید تبلیغ های جذب شده خود را به صورت یک پیام از طریق ربات برای تمام مخاطبین ارسال کنید باید توجه داشته باشید که بهتر است بین انتشار هر تبلیغ، وقفه ای چند روزه یا چند هفته ای بی اندازید. در غیر اینصورت اگر کاربران ربات شما ناراضی شوند می توانند به راحتی ربات شما را حذف و یا بلاک کنند. شما می توانید اینگونه روش تبلیغ را با قیمت بالایی در اختیار تبلیغ دهندگان قرار دهید زیرا که قرار است پیام مستقیمی برای تمام استفاده کنندگان ربات ارسال شود و در نتیجه همه ی آنها حتماً آگهی مربوطه را مشاهده خواهند کرد. بنابراین هرچند که گفتیم بهتر است فاصله ی چند روزه بین تبلیغات را رعایت کنید اما درآمد حاصل حتماً مناسب خواهد بود. علاوه بر این روش می توانید به انتشار آگهی در پایین هر پیام ربات، در دکمه های دستوری، در شروع یا پایان یک دستور و بسیاری از روش های خلاقانه ی دیگر بپردازید.

روش های کسب درآمد از ربات های تلگرامی

علاوه بر تمام این موارد می توانید با استفاده از تخصص و تجربه ای که در ساخت ربات های تلگرام به دست خواهید آورد نیز کسب درآمد کنید. یعنی به عنوان طراح ربات عمل کرده و ربات های موردنظر دیگران را در ازای دریافت مبلغ های مناسبی بسازید. هرچقدر که سابقه ی شما در این کار بیشتر باشد و نمونه کارهای حرفه ای تری در اختیار داشته باشید می توانید توجه کارفرمایان را جلب کرده و بی وقفه بر روی پروژه های ساخت ربات کار کنید. به خصوص که اگر با زبان های برنامه نویسی نیز آشنا باشید و بتوانید ارتباطی بین ربات های تلگرام و سایر سرویس های اینترنتی برقرار نمایید. به عنوان مثال ساخت ربات هایی که می توانند سرویس های مشابه یک وبسایت را در اختیار کاربران قرار دهند بسیار پرطرفدار و پرسود می باشند. برای معرفی خود به عنوان یک متخصص در ساخت ربات های تلگرامی و جذب کار می توانید به انجمن های اینترنتی و وبسایت های مختلفی که راهی ارتباطی بین کارفرمایان و متخصصین به حساب می آیند مراجعه کنید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 2 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

ناشناس ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

شما هک بلدید؟ چی؟ رایگان انجام میدید؟

ناشناس ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

پدرسگ بیشرف چرا جواب ندادی ؟ چرا کمکم نکردی؟ نمیبخشمت

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام