آموزش ساخت شماره مجازی

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰
  • 338 views
  • 0

امروزه به سادگی میشود به کمک برنامه های مختلف شماره مجازی کشورهای مختلف را ایجاد کرد و به کمک آن در شبکه های اجتماعی ثبت نام نمود، یکی از خوبی هایی که شماره مجازی دارد این است که هویت شما مخفی خواهد ماند و اگر میخواهید در کانال و گروهی عضو شوید ولی دوس ندارید با خط اصلی این کار را انجام دهید به سادگی با داشتن یک شماره مجازی قادر هستید این کار را انجام دهید.

برای ساخت شماره مجازی آمریکا شما در ابتدا باید برنامه فوق العاده textnow را دانلود و نصب کنید، بعد از وارد شدن به محیط نرم افزار وارد بخش Sign in شوید، نیازی به وارد کردن ایمیل درست نیست و میتوانید یک ایمیل از خودتان بنویسید یا از برنامه های فیک میل استفاده کنید به بخش بعدی بروید. در بخش بعدی از شما خواسته میشود کد اولیه را وارد کنید تا شماره ها در همان رنج کد نمایش داده شود، از لیست ایجاد شده یکی از شماره ها را انتخاب کرده تا وارد محیط اصلی برنامه شوید. حال وارد یکی از شبکه های اجتماعی شوید برای مثال وارد برنامه تلگرام شوید و به بخش افزودن اکانت بروید شماره را وارد کنید در نهایت کد در برنامه textnow نمایش داده خواهد شد با وارد کردن آن اکانت تلگرام شما با شماره مجازی بالا خواهد آمد.

نکته جالبی که وجود دارد این است که با یک جیمیل میتوانید دو شماره مجازی داشته باشید این قابلیت در تنظیمات برنامه textnow وجود دارد میتوانید از آن استفاده کنید. اگر خواستید باز با ایمیل جدید برای گرفتن شماره های بیشتر اقدام کنید برنامه بعد از وارد کردن جیمیل و پسورد ارور دارد به بخش تنظیمات رفته و یکبار برنامه را CLEAR Cache و CLEAR Data کنید تا مشکل بطور کامل برطرف شود.

منبع : ترفندها
دسته بندی : آموزش ، آموزش اینترنت
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام