بالغ بر دو میلیون برنامه یا اپلیکیشن از طریق مارکت های اندرویدی نظیر گوگل پلی در دسترس است که جهت تسهیل در استفاده از اندروید و افزودن امکانات مختلف بدان روشی گوشی های اندرویدی نصب میشوند. برخی از این برنامه به صورت کلی نحوه استفاده کاربر از اندروید را متحول می کنند و اندروید را به یک سیستم عامل کامل تبدیل می کنند. برای آشنایی با برنامه های شگفت انگیزی که سطح دسترسی به اندروید را تغییر و بهبود می دهند این مطلب را از دست ندهید.

 

 

برنامه های فوق العاده ای که اندروید را متحول می کند

Amazing Apps That Will Change How You Use Android

تا به حال برنامه های اندرویدی زیادی  نظیر برنامه های پاک سازی اندروید یا اپلیکیشن های حفظ حریم خصوصی در اندروید را معرفی کردیم. برخی از برنامه به طور کلی ساختار و ظاهر اندروید را تغییر می دهند؛ تا جایی که به نظر می رسد کاربر در قالب اندروید از یک کامپیوتر استفاده می کند.

مرورگر کاربردی Flynx

گاهی امکان مطالعه یک مقاله را در لحظه ندارید و ترجیح می دهید آن را در زمان دیگری مطالعه کنید. مرورگر کاربردی Flynx این مکان را به کاربران می دهد تا صفحات مختلف از پیامرسان های اندرویدی و یا شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توییتر و…را به شیوه جدیدی مطالعه کنند. با این مرورگر مقالات به صورت آفلاین و در پس زمینه گوشی شما در دسترس خواهند بود و به این ترتیب گوشی اندرویدی شما به یک کتابچه همراه تبدیل میشود.

 

برنامه های فوق العاده ای که اندروید را متحول می کند

 

دسترسی ساده تر به ویجت ها با flippr

یکی از محدودیت های اندروید، عدم امکان سوییچ کردن صفحه حین مشاهده فیلم یا دسترسی به برنامه های دیگر بدون خروج از برنامه می باشد. البته این موضوع با انتشار نسخه های جدید اندرویدو نمایش صفحه در صفحه اندرویدی تا حدی بهبود یافته است؛ اما همچنان این محدودیت حس میشود. با استفاده از flippr  این محدودیت به طور کلی برطرف میشود. شما می توانید ویجت یا ابزارک هر برنامه را در صفحه ای که هستید مشاهده کنید و با رابط کاربری ساده و مدرنی که وجود دارد، بدون خروج از صفحه یک برنامه، اپ دلخواه خود را مشاهده کنید.

 

برنامه های فوق العاده ای که اندروید را متحول می کند

 

ساخت اعلان به صورت دستی با Notif

در اندروید نوار اعلاناتی وجود دارد که پیغام های پیامرسان ها، تماس ها، ایمیل و…در این نوار به کاربر نشان داده میشود. اما متاسفانه امکان ایجاد اعلان دلخواه به صورت دستی نظیر اعلان مصرف دارو، انجام یک کار، برقراری تماس و…در نوار اعلان پیش بینی نشده است. هرچند که در قسمت زنگ هشدار می توان برای این موارد اعلان ایجاد کرد، اما با برنامه Notif قادر خواهید بود هشدار های مورد نیاز خود را همیشه در موبایل مشاهده کنید و به یاد داشته باشید.

 

برنامه های فوق العاده ای که اندروید را متحول می کند

 

دسترس سریع تر به بخش های اندروید با Pie Control

با بزرگ تر شدن صفحه نمایش اندرویدی دسترسی به بخش های مختلف پیچیده تر شده است و زمان بیشتری را برای سوییچ کردن صفحات صرف می کنیم. با توجه به این مشکل در صفحات موبایل، ایجاد یک ویجت برای دسترسی سریع تر به بخش های ضروری کاربر لازم است. این ویجت در برخی از موبایل ها نظیر سری نوت سامسونگ ایجاد شده است که با استفاده از قلم دسترسی را ساده و سریع تر می کند. برنامه Pie Control امکان افزودن یک ویجت هلالی شکل به گوشه صفحه موبایل و ساخت ویجت برای برنامه های ضروری را امکان پذیر کرده است.

هر زمان که نیاز باشد می توانید این هلال را از گوشه موبایل خود حذف کنید و مجددا از آن استفاده کنید.

 

برنامه های فوق العاده ای که اندروید را متحول می کند

 

کپی تمام متون در اندروید با Universal Copy

با استفاده از اندروید قادر هستیم به سادگی متون را انتخاب، کپی و پیست کنیم. با این حال در برخی از برنامه ها نظیر اینستاگرام امکان کپی کردن مطالب وجود ندارد و کاربر مجبور است که متون را به صورت دستی تایپ کند. برای رفع این محدودیت در اندروید می توانید از برنامه Universal Copy استفاده کنید که امکان کپی کردن تمام متن ها را به کاربر می دهد.

 

برنامه های فوق العاده ای که اندروید را متحول می کند

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

در صورتی که برنامه های مشابه دیگری را برای اندروید می شناسید، پیشنهادخود را با ما در میان بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 3.17
[ 6 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 2 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

فاطمه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

کاش یه بخش دانلود اپلیکیشن هم به سایت اضافه میکردید و تمام اپلیکیشن هایی رو که اینجا برای معرفی میزارید رو برای دانلود هم بزارید که بتونیم راحت دانلود کنیم

امیر محمد ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

متاسفانه به دلیل اینکه برنامه ها آپدیت میشن همش

و اینه از اپلود نسخه های غیرمعمول برنامه ها جلوگیری بشه

بهترین کار اینه که برنامه بروز را حتما از مرجع اصلی گوگل یعنی play store دانلود کنید

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام