امن ترین راه برای غیر فعال سازی تمام Bloatware های گلکسی S8 و S8+

جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دارای تعداد زیادی از Bloatware ها هستند که در حالت عادی بدون دسترسی به روت نمی توانید از شرشان خلاص شوید. اگر برایتان سوال پیش آمده که اصلاً Bloatware به چه معناست باید بگوییم که این ها اپلیکیشن هایی هستند که کمپانی سازنده به صورت پیش فرض آنها را بر روی دستگاه شما نصب کرده اما با وجود عدم کاربرد، امکان حذف آنها به روش عادی نیز وجود ندارد. در واقع این ها برنامه هایی بی استفاده هستند که باعث اشغال حافظه و کاهش عملکرد اسمارت فون شما می شوند و البته تعدادشان در گوشی های سامسونگ نیز قابل توجه است. راه های مختلفی برای غیر فعال سازی این به اصطلاح پف افزار ها وجود دارد اما قصد داریم در ادامه ی مطلب روشی را شرح دهیم که به صورت رایگان بوده و قادر به غیر فعال سازی بیش از 120 اپلیکیشن بیهوده می باشد. با ما همراه باشید.

 

اول از هر چیزی نیاز است تا یک فایل XML را دانلود کنید که در ادامه جهت غیر فعال سازی خودکار اپلیکیشن های Bloatware از آن استفاده خواهیم کرد. با استفاده از لینک زیر می توانید این فایل مخصوص به گوشی های سامسونگ گلکسی S8 و S8+ را دریافت نمایید.

دانلود فایل XML برای اپلیکیشن Package Disabler Pro

 

هم اکنون نیاز است تا برنامه ای را که جهت اجرای فایل XML از آن استفاده می کنیم و Package Disabler Pro نام دارد بر روی گوشی خود نصب کنید. این اپلیکیشن در گوگل پلی به قیمت 1.20 دلار به فروش می رسد اما می توانید آن را با یک جستجوی ساده در اینترنت به رایگان دانلود کرده و بر روی دستگاه خود نصب نمایید.

 

 

به دلیل تغییراتی که اخیراً در سامسونگ به وجود آمده است، جهت عملکرد کامل اپلیکیشن بالا به یک برنامه ی جانبی دیگر به نام PDP Engine نیاز خواهید داشت. این برنامه به صورت کاملاً رایگان در فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفته است و شما نیز می توانید آن را به راحتی دریافت و نصب نمایید.

دانلود اپلیکیشن PDF Engine از فروشگاه گوگل پلی

 

حال بعد از دانلود و نصب تمام موارد بالا، وارد اپلیکیشن Package Disabler Pro شوید. بر روی دکمه ی منو (شکل سه نقطه) در گوشه ی بالا سمت راست صفحه ضربه زده و گزینه ی Import from xml را انتخاب کنید.

 

 

در پنجره ای که ظاهر می شود روی دکمه ی Select ضربه زده و در فولدر Download به دنبال فایلی که در ابتدا دانلود کرده بودید (به نام bloatware-remover.xml) گشته و آن را انتخاب کنید.

 

 

بعد از انتخاب فایل، اینبار بر روی دکمه ی Import ضربه بزنید و منتظر باشید تا فایل مربوطه به صورت خودکار شروع به غیر فعال سازی بیش از 60 پف افزار (Bloatware) کند. بعد از اتمام کار پیغامی مبنی بر غیر فعال شدن این موارد دریافت خواهید کرد و می توانید دیگر از اپلیکیشن خارج شوید.

 

 

ممکن است بعضی از اپلیکیشن هایی که از این طریق غیر فعال می شوند برای شما کاربردی باشد. در اینصورت می توانید به راحتی وارد اپلیکیشن شده Package Disabler Pro شده و به دنبال برنامه موردنظر خود بگردید. سپس کافیست تیک کنار آن را بردارید. آیا افزایش سرعت و عملکرد گوشی خود را حس می کنید؟ امیدوارم که این آموزش برایتان مفید واقع شده باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام