بلاک یا آنبلاک کردن اشخاص در تلگرام دسکتاپ

جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶
  • 5,987 views
  • 0

بلاک یا آنبلاک کردن اشخاص در تلگرام دسکتاپ

همانطور که در مطلب قبلی خود نیز بدان اشاره کردم، ساعتی پیش تلگرام از یک آپدیت جدید برای نرم افزار دسکتاپ خود رونمایی کرد که شامل تغییرات کاربردی زیادی میشد. یکی از این تغییرات اضافه شدن تنظیمات آخرین زمان بازدید بود که شما را بصورت کامل با آن آشنا کردیم اما اینبار قصد داریم درباره ی یک گزینه ی جدید دیگر یعنی امکان بلاک یا آنبلاک کردن اشخاص از طریق تلگرام دسکتاپ صحبت کنیم. از این پس جهت مسدود کردن حساب افراد مزاحم نیازی نیست که حتماً از اپلیکیشن موبایل این پیام رسان استفاده کنید و عین آن را می توانید از داخل نسخه ی دسکتاپ تلگرام اجرایی نمایید. جهت آشنایی با این گزینه ی جدید و روش کار با آن، ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

 

جهت استفاده از بخش تنظیمات مسدود سازی کاربران نیاز است تا تلگرام دسکتاپ شما به آخرین نسخه آپدیت شده باشد. اگر اینطور نیست می توانید با کلیک روی دکمه ی Check for updates در قسمت تنظیمات نرم افزار یا ورود به وبسایت رسمی، جدیدترین ورژن آن را دریافت و نصب نمایید.

بعد از اطمینان از آپدیت بودن تلگرام، آن را باز کرده و در گوشه ی سمت چپ بالای صفحه بر روی دکمه ی منو (شکل سه خط موازی) کلیک کنید.

 

تلگرام دسکتاپ

 

در نواری که ظاهر می شود بر روی گزینه ی Settings کلیک کنید تا صفحه ی تنظیمات تلگرام دسکتاپ ظاهر شود.

 

تنظیمات تلگرام کامپیوتر

 

به پایین صفحه رفته و در زیر بخش Privacy and Security بر روی گزینه ی Blocked users کلیک کنید.

 

گزینه ی بلاک در تلگرام دسکتاپ

 

پنجره ای شامل کاربران بلاک شده را مشاهده خواهید کرد. اگر قصد دارید تا یکی از این افراد را آنبلاک کنید کافیست بر روی لینک Unblock در سمت راست مخاطب مربوطه کلیک نمایید.

 

آنبلاک کردن در تلگرام دسکتاپ

 

و اما اگر متاسفانه تصمیم بر این گرفتکه اید تا فردی را بلاک کنید بر روی دکمه ی Block User در سمت چپ پایین پنجره کلیک کرده و سپس کاربر موردنظر خود را از میان لیستی که ظاهر می شود انتخاب نمایید.

 

بلاک کردن از تلگرام دسکتاپ

 

به همین راحتی فرد بلاک شده و دیگر قادر به ارسال پیام یا مشاهده ی اطلاعات شما نخواهد بود. امیدوارم که از این مطلب نیز نهایت استفاده را برده باشید و باز هم پیشنهاد می کنیم آموزش ها و ترفندهای جدید ما درباره پیام رسان تلگرام را از دست ندهید. در صورت وجود هرگونه پرسشی کافیست آن را از طریق بخش نظرات با ما و سایر کاربران گرامی ترفندها به اشتراک بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 3 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام