ترفندهای شارژ شدن سریعتر گوشی

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴
  • 2,189 views
  • 1

قطعاً تا به حال برای شما هم پیش آمده است که قصد دارید تا منزل را ترک کنید اما یکدفعه یادتان می‌افتد که گوشی خود را شارژ نکرده اید. در این لحظه سریعاً گوشی خودتان را با استفاده از شارژر به برق وصل کرده تا آن شارژ شود. اما با توجه به زمان کم شما به دلیل ترک منزل، قطعاً دنبال راهی برای شارژ سریعتر دستگاه خود هستید. ترفندها در این مطلب سعی بر آن دارد تا با ارائه چند راهکار هرچند ساده، اقدام موثری را در این امر برای شما به ارمغان آورد.

 

1 – از یک شارژر خوب استفاده نمایید

samsung-fast-charger-note-5-w782

در حالی که شارژر گوشی‌های اندرویدی جهانی هستند، اما این بدان معنا نیست که همگی یکسان باشند. بنابر این ممکن است ولتاژ ورودی هر آداپتور مخصوص گوشی آن شرکت و یا حتی آن مدل باشد. بنابر اگر می‌خواهید سریع تر از گذشته گوشی خود را شارژ نمایید، بهتر است که از شارژر اصلی آن استفاده نمایید. اما گاهی شما فقط می‌توانید به وسیله یک سیم USB گوشی خود را شارژ کنید. در این شرایط چگونه می‌توان سریعتر گوشی را شارژ کرد؟ به عنوان مثال اگر قصد شارژ گوشی خود به وسیله کامپیوتر و لپ‌تاپ را داشته باشید، این را بدانید که استفاده از پورت USB 3 4.5 وات و پورت USB 2 2.5 وات برق را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بنابر این اگر می‌خواهید گوشی شما زودتر شارژ شود، منطق حکم می‌کند که کابل USB خود را به یک پورت USB 3 وصل کنید.

همچنین اگر گوشی شما از قابلیت Fast Charging و یا شارژ سریع پشتیبانی میکند، حتماً اقدام به خرید یک شارژر مخصوص برای این قابلیت نمایید تا گوشی شما سریعتر از گذشته شارژ شود.

 

2 – گوشی خود را در حالت پرواز درآورید

airplane-mode-screenshot-w782

یکی دیگر از عواملی که به هرچه سریعتر شارژ شدن گوشی شما می‌انجامد، آن است که هنگام شارژ شدن تلفنتان، آن را در حالت پرواز و یا Airplane قرار دهید. در این حالت، ارتباط های رادیویی بیسیم با گوشی شما قطع می‌شوند که این امر موجب کاهش مصرف باتری و در نتیجه سریعتر شارژ شدن آن خواهد شد.

 

3 – گوشی خود را خاموش کنید

اگر امکان این را دارید که گوشیتان را کاملاً خاموش کنید، حتماً این کار را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این امر از حالت پرواز گوشی نیز سریعتر شارژ خواهد شد و آن هم به دلیل قطع تمامی موارد استفاده از گوشی می‌باشد.

 

4 – از حالت‌های ذخیره باتری استفاده نمایید

moto-g-battery-saver-w782

اگر مجبور به روشن گذاشتن گوشیتان هستید، بهتر است از حالت‌های مختلف ذخیره انرژی باتری که توسط گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌شود استفاده نمایید. با این امر، علاوه بر کاهش استفاده گوشی از شارژ باتری، به هرچه سریعتر شارژ شدن آن کمک خواهید کرد.

 

5 – قابلیت‌های غیر ضروری را خاموش کنید

settings-icons-sony-w782

اگر مجبور بودید تا تلفن شما روشن بماند که شخصی با شما تماس بگیرد، باید این را بدانید که قابلیت‌هایی مانند بلوتوث، وای-فای، ان اف سی و … منجر به استفاده گوشی از باتری شما می‌شوند که در نتیجه سرعت شارژ شدن آن را نیز کاهش می‌دهد. بنابر این تمامی این قابلیت‌های غیرضروری را غیرفعال نمایید تا به این امر تسریع بخشید.

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 1 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

مجید ۵ دی ۱۳۹۴

مرسی بدردم خورد

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام