سطح آموزش: نیمه حرفه ای/حرفه ای

کاربران اندروید به دو دسته تقسیم می‌شوند. یک دسته کسانی که گوشی خود را روت می‌کنند و دسته دیگر کسانی می‌باشند که به خاطر حفظ گارانتی و مسائل دیگر، علاقه ای به روت کردن دستگاه خود نداشته اما به ویژگی‌های دستگاه‌های روت شده علاقه مند می‌باشند.

یکی از محدودیت‌هایی که کاربران گوشی های روت نشده با آن روبه رو هستند، دسترسی به فایل‌های حفاظت شده از جمله پروفایل فایرفاکس می‌باشد. خوشبختانه راه حلی پیدا شده است که بدون نیاز به روت کردن گوشیتان، قادر به انتقال پروفایل فایرفاکس گوشی اندرویدی به کامپیوتر خواهید بود. در ادامه با نحوه این ترفند همراه ما باشید.

برای این کار علاو بر فایرفاکس، به یک آدرس ایمیل نیز نیاز خواهیم داشت. از سوی دیگر برنامه ای نیز وجود دارد که به شما اجازه دسترسی به بسیاری از فایل‌های حفاظت شده را نیز (همانند دستگاه‌های روت شده) خواهد داد. هم اکنون می‌توانید نام این فایل منیجیر را از طریق لینک زیر دریافت نمایید:

fm.clean

دانلود نرم افزار فایل منیجر File Manager by Gira.me به صورت رایگان

پس از نصب نرم افزار فوق، به مرورگر فایرفاکس در گوشی خود مراجعه کرده و با فشردن آیکون 3 نقطه بر روی هم در سمت راست مرورگر، از زیرمجموعه‌های Tools، گزینه Add-ons را بفشازید.

ff_android_copy_profile

در این پنجره شما می‌بایست عبارت Copy Profile را جستجو کرده و سپس بر روی مرورگر خود نصب نمایید. پس از نصب این افزونه، در هنگامی که شما آیکون 3  نقطه بر روی هم و پس از آن Tools را بفشارید، یک گزینه به نام Copy Profile مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این گزینه، یک نسخه کپی از پروفایل فایرفاکس شما به آدرس sdcard/Mozilla_profile منتقل خواهد شد.
 

ff_android_copy_profile2

حال شما برای دسترسی به این فایل، نیاز به اپلیکیشن فایل منیجری که کمی بالاتر آن را معرفی کردیم خواهید داشت. وارد نرم افزار File Manager شوید. سپس به آدرس ذکر شده sdcard/Mozilla_profile رفته و درنهایت فایل موجود درون آن را با استفاده از گزینه‌های موجود فشرده و یا Compress کرده و به یک پوشه دیگر انتقال دهید تا قابل دسترسی باشد.

در آخرین مرحله شما می‌بایست فایل فشرده شده را به کامپیوتر خود منتقل کرده، از حالت فشرده درآورده و در نهایت با استفاده از مرورگر فایرفاکس نسخه کامپیوتر آن را بارگذاری نمایید.

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام