یکی از قابلیت‌هایی که گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌دهند، قابلیت شخصی سازی آیکون برنامه ها می‌باشد. از این رو کاربران در جهت مرتب سازی صفحات گوشی خود، اقدام به ساخت فولدر‌های مرتبط با اپلیکیشن‌ها می‌نمایند. به عنوان مثال تمامی برنامه‌های ورزشی را در یک فولدر ورزشی قرار می‌دهند.این کار علاوه بر افزایش سرعت دسترسی کاربران، موجب خلوت شدن صفحه گوشی نیز خواهد شد. همانطور که می‌دانید گوشی‌هایی که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند، همانند گوشی‌های اندرویدی دارای 1 یا چند صفحه اصلی به جز صفحه برنامه ها نیستند و صفحه نخست این گوشی‌ها، همان صفحه برنامه های گوشی‌های اندرویدی می‌باشد.

بنابر این کاربران دستگاه‌هایی مانند آیفون و آیپد همواره بیشتر از کاربران اندرویدی نیاز به این ویژگی مرتب سازی خواهند داشت. از این رو iOS این امکان را در اختیار کاربرانش قرار داده است تا بتوانند یک فولدر را در فولدری دیگر قرار داده تا به هرچه بیشتر نگاه داشتن فضای صفحه اصلی گوشی کمک نماید. البته این قابلیت به صورت ناخواسته و تنها به عنوان یک باگ شناخته می‌شود، هرچند که برای بسیاری از کاربران قابلیتی بسیار به درد بخور است. در ادامه با نحوه چگونگی این امر همراه ترفندها باشید:

ios9-tricks

مرحله اول: در ابتدا فولدر نخست را که قصد دارید فولدر دیگری را در آن جای دهید به بالاترین قسمت صفحه برده و به عنوان نخستین آیکون در سمت راست قرار دهید.

مرحله دوم: سپس تمامی برنامه های کاربردی مورد نیاز خود را به یک فولدر جدید انتقال دهید.

مرحله سوم: در این مرحله بر روی یک آیکون انگشت خود را نگاه دارید تا آیکون ها به صورت لرزش دربیایند. در اینجا شما باید یک انگشت خود را بر روی فولدر دوم (فولدر حاوی برنامه‌های کاربردی) نگه داشته و چندین مرتبه بر روی فولدر اصلی و یا فولدر اولی که در بالای صفحه سمت راست می‌باشد ضربه بزنید. پس از چند ضربه شما مشاهده خواهید کرد که فولدر شما به فولدر نخست انتقال پیدا کرد. حال شما می‌توانید فولدر ساخته شده را در هرکجا که خواستید استفاده نمایید.

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام