تغییر درجه فشرده سازی ویدیو و پیش نمایش لحظه ای آن در تلگرام

قابلیت فوق العاده و بسیار پرطرفدار تماس صوتی در تلگرام آنقدر توجه کاربران را  به خود جلب کرد که یکی دیگر از قابلیت های کاربردی اضافه شده در این آپدیت، زیاد به چشم نیامد. از این پس می توانید در هنگام ارسال یک ویدیو در تلگرام، خودتان نسبت به انتخاب درجه ی فشرده سازی اقدام کنید. به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که یک ویدیو را ارسال می کنید و بعد از آپلود شدن مشاهده می کنید که کیفیتش بسیار بد شده است. اما برای نخستین بار در تاریخ پیام رسان ها، از این پس قادر خواهید بود قبل از ارسال یک ویدیو، پیش نمایش دقیق آن را مشاهده کنید. یعنی وقتی یک درجه ی فشرده سازی را انتخاب می کنید، پیش نمایش مربوط به همان کیفیت را مشاهده خواهید کرد و البته از حجم آن نیز مطلع می شوید. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این قابلیت جدید و کاربردی آشنا کنیم.

 

اول از همه بعد از ورود به صفحه ی چت مخاطب موردنظرتان در تلگرام، بر روی علامت ضمیمه در گوشه ی پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. در نواری که باز می شود بر روی دکمه ی Gallery ضربه بزنید تا صفحه ی محتویات گالری گوشی ظاهر شود.

 

ارسال ویدیو در تلگرام گالری در تلگرام

 

جهت مشاهده ی ویدیوها بر روی Photos در گوشه ی بالا سمت چپ صفحه ضربه زده و سپس گزینه ی Videos را انتخاب کنید.

 

 

هم اکنون می توانید با ضربه زدن روی ویدیوی خود، آن را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب شدن ویدیوی موردنظر بر روی دکمه ی وسط ضربه بزنید. توجه داشته باشید که عدد نوشته شده در داخل آن حاکی از کیفیت انتخابی کنونی برای ویدیوی مربوطه است.

 

 

با توجه به حجم و کیفیت اصلی ویدیوی خود، درجه های فشرده سازی مختلفی را در پایین صفحه مشاهده می کنید. در این مثال، ما دو کیفیت 240p و 360p را برای انتخاب در اختیار داریم. شما می توانید با کشیدن اسلایدر پایین صفحه به سمت درجه ی موردنظر، آن را انتخاب کرده و در بالای صفحه سایز و حجم کنونی ویدیو را مشاهده کنید. همچنین با ضربه زدن روی صفحه، پیش نمایش مربوط به همان کیفیت انتخابی را مشاهده خواهید کرد. بعد از انتخاب درجه فشرده سازی مناسب برای ویدیوی خود کافیست بر روی دکمه ی Done در گوشه ی پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید.

 

 

هم اکنون می توانید ویدیوی مربوطه را با کیفیت انتخاب شده در مرحله ی قبل ارسال کنید. متوجه خواهید شد که بعد از آپلود شدن و ارسال کامل ویدیو، کیفیت آن دقیقاً به همان صورتی خواهد بود که در پیش نمایش و قبل از ارسال مشاهده کرده بودید.

 

 

امیدوارم که از این آموزش ما درباره ی یکی دیگر از قابلیت های جدید پیام رسان محبوب تلگرام لذت برده باشید. خوشحال می شویم که نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و در صورت وجود هرگونه پرسشی نیز می توانید آن را از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 2 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

داود غفاریان ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

طریقه آموزشتان بسیار عالیست.متشکریم

parsa ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

بسیار ممنونم از لطفتون

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام