برترین اپلیکیش های اندروید در وبسایت اپلیکیشن98

  Print

  1_ نرم افزار تلگرام : تلگرام اندروید یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف ۱گیگابایت را ارسال نمایید. با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید.

جهت دانلود تلگرام کلیک کنید : تلگرام

 

 

2_ آموزش جلوگیری از هک تلگرام : تصور کنید در منزل یا محل کارتان نشسته اید که یک پیام، حاوی یک کد ۵ رقمی از شرکت تلگرام با همان لوگوی آبی آسمانی به همراه موشک کاغذی سفید دریافت می کنید. بلافاصله اینبار در یک گفتگوی دیگر باز هم از طرف تلگرام و باز هم با همان لوگوی آبی آسمانی به همراه موشک کاغذی سفید رنگ، پیامی به زبان فارسی و شاید هم انگلیسی با این مضمون که “شرکت تلگرام برای تایید شماره شما نیازمند دریافت کد ارسالی می باشد و در صورتی که کد ارسال نشود، شماره شما از سرور تلگرام حذف خواهد شد” به دستتان می رسد. و شما هم با تصور اینکه پیام از طرف تلگرام ارسال شده است، کد را برای هکر محترم فرستاده و دسترسی به حساب شخصی خود را به جناب هکر هدیه می دهید. و از اینجا داستان رنگ دیگری به خود می گیرد، ارسال پیامهای نا مربوط به دوستان، آشنایان و دیگر افراد و تشکیل گروه های غیر اخلاقی و یا حتی سوء استفاده های مالی و… یکی از چندین و چند پیامد ناگوار این اتفاق شوم می باشد.

جهت خواندن آموزش جلوگیری کلیک کنید : هک تلگرام

 

 

  3_ نرم افزار تلگرام پلاس : برنامه Telegram Plus نرم افزار دیگر و غیر رسمی تلگرام با قابلیت ها و ویژگی های بیشتری نسبت به تلگرام اصلی میباشد که محبوبیت خاص خود را در بین کاربران سیستم عامل اندروید دارد و با ویژگی هایی که دارد خود را از نسخه اصلی تفکیک میکند. مسنجر معروف و پرطرفدار این روزهای تلگرام ویژگی های بسیاری دارد چیزی که بیشتر از همه به چشم میخود امنیت بسیار بالای آن میباشد بطوری که این شرکت جایزه ای برای کسانی که بتوانند در این اپلیکیشن نفوذ کنند قرار داده و این نشان از امنیت بالای این نرم افزار میباشد.

جهت دانلود تلگرام پلاس کلیک کنید : تلگرام پلاس

 

 

  4_ نرم افزار واتس اپ نرم افزار whatsapp messenger یکی از معروف ترین و محبوب ترین پیام رسان های موجود میباشد که هم اکنون بیشترین استفاده را در بین کاربران سیستم عامل اندروید را دارد. این نرم افزار با دارا بودن استیکرهای متنوع و محیطی جذاب برای به اشتراک گذاری تصاویر و کلیپ های خود با دوستانتان میباشد و شما میتوانید بطور رایگان با دیگر دوستانتان چت کنید. واتس اپ با در اختیار قرار دادن تمامی نیاز های کاربران محبوبیت زیادی را در بین کابران خود کسب نموده است

 

 

  5_ نرم افزار اینستاگرام اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید

 

  6_ بازی محبوب کلش رویال نسخه اندروید ، ویندوز ، آیفون

جدیدترین بازی منتشر شده از شرکت سوپرسل میباشد و برای دستگاه های اندروید و ای او اس منتشر شده و اینبار شما میتوانید از وبسایت ما آموزش نصب این بازی اندروید را روی ویندوز داشته باشید بازی کلش رویال به زودی می تواند مهم ترین رقیب بازی کلش او کلنز باشد.
منبع : ترفندها
دسته بندی : رپورتاژ آگهی
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام