بهترین چیزی که در مورد سیستم عالم اندروید می‌توان به زبان آورد، قابلیت‌های فراوان شخصی سازی است که این سیستم عامل ارائه می‌دهد. شاید تمامی افراد، کارایی پیشفرض دکمه‌های خاص گوشی اندرویدیشان را دوست نداشته باشند. به عنوان مثال دکمه Home در تلفن‌های اندرویدی سامسونگ سری گلکسی، شما را به صفحه نخست گوشی انتقال خواهد داد. در اینجا بسیاری از گوشی‌ها همانند سامسونگ گلکسی S6 تعاریف متفاوتی را برای این دکمه در نظر گرفته اند. به عنوان مثال شما با دو بار فشردن دکمه هوم در گوشی ذکر شده، قادر به گرفتن عکس خواهید بود. در این مطلب قصد داریم تا شما را با یک برنامه بسیار کاربردی آشنا کنیم که شما را در شخصی سازی دکمه هوم گوشیتان کمک خواهد کرد.

برای این کار برنامه‌های مختلفی وجود دارند ولی به نظر ما برنامه Home2 Shorcut از سایر رقبای خود در این زمینه بهتر عمل کرده است. ابتدا برنامه Home2 Shortcut را از طریق این لینک دانلود نموده و نصب کنید. برنامه Home2 Shortcut این قابلیت را در اختیار شما خواهد گذاشت تا به سادگی هرچه تمام بتوانید دکمه هوم گوشیتان را آنگونه که دلتان می‌خواهد شخصی سازی کنید. با استفاده از این برنامه مشخص کنید که با یک بار زدن بر روی دکمه هوم چه اتفاقی بی افتد و یا با دو بار کلیک کردن بر روی آن چه اتفاقی بی افتد.

در این اپلیکیشن در مرحله اول تحت عنوان Step1 از شما می‌خواهد که بگویید چه اتفاقی در هنگام زدن دکمه هوم بی افتد. به عنوان مثال یک اپلیکیشن باز شود. سپس شما باید تعیین کنید که در هنگام دو بار فشردن این دکمه چه اتفاقی رخ دهد. سپس در مرحله سوم شما می‌بایست تعیین کنید که این دو بار فشردن شما چقدر باید با فاصله باشد تا امر مدنظر انجام شود.و در پایان نیز زیر نوشته Complete action using بر روی کلید Home2 Shortcut کلیک نموده تا تنظیمات اعمال شود.

AndroidPIT-customize-home-button-home2-shortcut-touchwiz-galaxy-s6-1-w782

هنگامی که پس از تنظیمات نخستین بار دکمه هوم را می‌فشارید، گوشی از شما سوال میکند که لانچر مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در اینجا شما گزینه Home2 Shortcut را انتخاب نموده و سپس کلید ALWAYS را بفشارید.
کار تمام است و به همین آسانی شما دکمه هوم خود را شخصی سازی نمودید.

AndroidPIT-customize-home-button-home2-shortcut-touchwiz-galaxy-s6-2-w782

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام