هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز باد…

پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
  • 2,025 views
  • 0

Nowruz

سال 94 بهر تقدیر در حال سپری شدن است و با تمام فراز ونشیب ها، تلخی ها و شیرین کامی ها و خاطرات خوب و بدش در حال پیوستن به تاریخ است .امیدوارم بتوانید با یک حس خوب، تن و جانتون رو با انرژی های مثبت نوروز 95 جلا دهید و بهار دل انگیز طبیعت را مشتاقانه و فارغ از هرگونه نگرانی با تمام زیبایی هاش به خونه های باصفای دلتون مهمون کنید …  در آستانه فرا رسیدن نوروز 1395، خوشحالیم که این توفیق را داریم تا باز هم در پیشگاه شما کاربران گرامی تبریک گوی آمدن بهار باشیم و به میمنت فرا رسیدن نـــوروز، صمیمانه ترین شادباش ها را حضور یکایک شما بزرگواران تقدیم نموده و از صمیم قلب آرزو کنیم که سال نو برای تمام هموطنان ارجمندی که در ایران و چه در هر کجای این کره خاکی سکونت دارند، مخصوصاً یکایک شما عزیزانی که از کاربران سایت ترفندها هستید سالی پرخیروبرکت و سرشار از موفقیت، کامیابی و بهروزی باشد.

سالی سراسر عشق و دوستی، سالی پر از لحظه های خوش، اتفاقات خوشایند و آینده ساز و با این امید که در جشن زیبای نوروز، بر سر سفره های هفت سین به یاد آنان که هفت سین زندگیشان حتی سیبی برای سرخی ندارد و سبزه ای برای سبزی و جیبشان از سکه های طراوت تهی است نیز باشیم و در دعاهایمان همواره سعادتمندی همنوعانمان را از او که گستراننده سفره این جشن بزرگ طبیعت است آرزو کنیم.

 

نوروزتان همیشگی – جاری باشید.

اما پس از همه شادباش ها سخن دیگری داریم:

نوروز، جشن ایرانیان از روزگاران کهن پر شکوه ترین جشن بهاری در جهان بوده است و اینک نوروز 95 دومین نورزوی است که ترفندها به خود میبیند، 16 ماه است که در کنار شما یاران هستیم. از یزدان سپاسگذارم که شما همراهان را در کنار ما قرار داده است تا این گونه به بهروزی برسیم. امیدوارم همیشه پایدار باشید.

تارنمای ترفندها در روز های نوروز نیز سعی خود را خواهد کرد که همیشه بروز بوده و امید است همگی این تلاش ها در پیش روی شما بزرگ جلوه کند.

در پایان باز هم از همراهی شما عزیزان سپاس دارم و امیدوارم در ادامه نیز در کنار ما باشید.
*امیر محمد شاه حسینی، مدیر ارشد تیم وب سایت ترفندها*

 

منبع : ترفندها
دسته بندی : دیگر موضوعات
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام