چگونه لینک های پیشنهاد خودکار در فایرفاکس، کروم یا اینترنت اکسپلورر را حذف کنیم؟

شاید بتوان گفت برای همه ی ما پیش آمده که در جلوی دوستان خود شروع به تایپ یک آدرس سایت کرده و ناگهان برخی از نتایجی که بر اساس تاریخچه وب گردی پیشنهاد داده می شوند ما را شوکه کرده و پیش خود می گوییم که کاش دوستانمان آنها را ندیده باشند! خبر خوب اینکه شما می توانید به راحتی در مرورگرهای مختلفی همچون کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر هر پیشنهادی را بصورت جداگانه حذف نمایید و خیالتان از بابت عدم نمایش آن لینک در آینده راحت باشد. ممکن است برایتان سوال پیش آمده که چرا نام مرورگر مایکروسافت اج در داخل این لیست نیست. متاسفانه در این مرورگر شما قادر به حذف لینک های پیشنهادی نیستید. پس اگر به این فکر افتاده اید که مرورگر پیش فرض خود را تغییر دهید هنوز دیر نیست! در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با نحوه پاکسازی لینک های پیشنهاد خودکار آشنا کنیم.

 

حذف تکمیل خودکار لینک در گوگل کروم

اگر شما از کاربران مرورگر کروم باشید کارتان بسیار ساده خواهد بود. وقتیکه شروع به تایپ آدرس سایت کردید و مورد ناپسندی را مشاهده نمودید کافیست بر روی آن رفته تا های لایت شود و سپس دکمه ی ترکیبی Shift + Delete را بر روی صفحه کلید خود فشار دهید. با این کار لینک مربوطه به آسانی حذف خواهد شد.

 

 

حذف تکمیل خودکار لینک در موزیلا فایرفاکس

اگر شما از جمله کاربرانی باشید که آزادانه پیمودن جاده را ترجیح می دهید حتماً به سراغ فایرفاکس خواهید رفت. خبر خوب اینکه حذف لینک پیشنهادی خودکار در این مرورگر نیز به آسانی گوگل کروم است و راستش را بخواهید دقیقاً به همان صورت عمل می کند!

در فایرفاکس نیز کافیست بعد از تایپ آدرس موردنظر، به روی لینک ناپسند خود رفته و کلید ترکیبی Shift + Delete را بر روی کیبورد فشار دهید. به همین سادگی لینک مربوطه برای همیشه از لیست پیشنهادی حذف خواهد شد.

 

 

حذف تکمیل خودکار لینک در اینترنت اکسپلورر

اگر شما هنوز به اینترنت اکسپلورر خیانت نکرده و تنهایش نگذاشته اید کارتان برای حذف لینک پیشنهادی اندکی متفاوت خواهد بود اما باز هم آسان است.

وقتیکه شروع به تایپ آدرس وب مورد نظر کردید، لیست لینک های پیشنهادی را در زیر همان نوار مشاهده خواهید کرد. حال جهت حذف هر کدام از این نتایج کافیست نشانه گر موس را به روی آن آورده و سپس بر روی دکمه ی ضربدری شکل در سمت راست آن کلیک کنید.

 

 

خُب، این هم از ترفند مرورگری امروز! درست است که نحوه ی کار بسیار ساده بود اما باور کنید که دانستن آن برای تمام افرادی که امروزه از اینترنت تغذیه می کنند ضروری است. امیدوارم که از این ترفند لذت برده باشید و در صورت درخواست هرگونه آموزش و ترفند مرتبط کافیست آن را با ما به اشتراک بگذارید تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام